اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انهدام 2 باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در خمین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان خمین از انهدام دو باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

انهدام 2 باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در خمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اصغر صحرایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبارزه جدی با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر از مهم‌ترین برنامه‌های فرماندهی انتظامی این شهرستان است که طی ماه اخیر موجب انهدام دو باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر شد.

وی تصریح کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هوشیاری سوداگران عرصه مواد مخدر را شناسایی کرده و پیش از هرگونه اقدامی آنان را دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به شناسایی دو باند خانوادگی توزیع مواد مخدر و کشف 15 کیلوگرم تریاک از این دو باند خاطر نشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر خمین در راستای انجام وظایف خود مرد 60 ساله‌ای که به همراه دو پسر جوانش اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر می‌کرد را شناسایی و دستگیر کرد.

صحرایی افزود: ماموران با کسب اطلاع از فعالیت این باند، شناسایی محل سکونت اعضای باند را در دستور کار قرار دادند که طی آن خودروی این متهمان را پس از خروج از منزل در حالی که قصد فروش مواد مخدر در سطح شهر را داشتند، توقیف و در بازرسی از آن دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کردند.

وی گفت: با دستگیری این باند منزل آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن 3 کیلو و 612 گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین ادامه داد: در عملیات دیگری نیز دو برادر که اهل کرمان بوده و در این شهرستان در زمینه توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند پس از شناسایی و تحقیقات لازم تحت تعقیب قرار گرفته و در مخفیگاه خود در یکی از روستاهای اطراف خمین دستگیر شدند.

به گفته وی در بازرسی از خودروی این دو متهم 9 کیلو و 310 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول