اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی:

سن اعتیاد به مواد مخدر پایین آمده است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: سن اعتیاد به مواد مخدر متاسفانه پایین آمده است که این موضوع نگران‌کننده است.

سن اعتیاد به مواد مخدر پایین آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کریم اکبری ظهر امروز در نشست خبری که پیرامون برپایی کنگره بین‌المللی اعتیاد در ارومیه برپا شد اظهار داشت: سن اعتیاد به این مواد خانمان‌بر‌انداز کاهش یافته است پس باید راهکارهای مناسبی برای پیشگیری و مبارزه به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه کاهش سن اعتیاد تنها در استان ما رخ نداده است ادامه داد: در میان معتادان دستگیر شده، از هر قشر اعم از بی‌سواد، تحصیلکرده، جوان و ... نیز دیده می‌شود ولی خوشبختانه دانشجو وجود ندارد.

اکبری اضافه کرد: در سه ماه نخست سال جاری یک هزار و 261 نفر معتاد دستگیر شده است، به طوری که این افراد به مراکز خودمعرف یا اجباری برای ترک اعتیاد منتقل شده‌اند تا در کنار افراد مجرب نسبت به پشت‌سر گذاشتن اعتیاد خود تلاش کرده و سلامتی خود را بازیابند.

وی با بیان اینکه قبح و زشت بودن اعتیاد به این بلای خانمان‌سوز در بین خانواده‌ها از بین رفته است، ادامه داد: خانواده‌ها و والدین افراد معتاد برای درمان فرزند خود به این مراکز مراجعه کرده و برای احیای سلامتی عزیزان خود از کارشناسان کمک می‌خواهند.

اکبری به وجود هفت کمپ ترک اعتیاد در استان اشاره کرد و اظهار داشت: این کمپ‌ها از مراحل قانونی برای کسب مجوز عبور کرده و هم‌اکنون برای کمک‌رسانی به جوانان گرفتار در بند اعتیاد آماده هستند که با همکاری سازمان بهزیستی برای ساماندهی مراکز فاقد مجوز اهتمام می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول