اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی خبر داد

کشف 35 کیلو مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: 35 کیلو و 500 گرم مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شد.

کشف 35 کیلو مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کریم اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی گزارش‌های واصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی مبنی بر اینکه فردی از اهالی یکی از شهرستان‌های شمالی استان در امر ترانزیت مواد مخدر به خارج از کشور فعالیت می‌کند، مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را بر آن داشت تا صحت و سقم موضوع را بررسی کنند.

وی افزود: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی فرد مورد نظر تحت تعقیب قرار گرفته و نهایتاً مشخص شد نامبرده قصد دارد مقادیر مواد مخدر را پس از جاسازی در داخل یک خودروی سنگین به خارج از کشور منتقل کند.

اکبری تصریح کرد: با هماهنگی‌ قضایی اکیپ‌های مجربی از اداره عملیات ویژه استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوی وارد عمل شده و در یک اقدام غافلگیرانه تریلی متعلق به نامبرده را متوقف و در بازرسی از آن مقدار 12 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی در ادامه از کشف مقادیر زیاد مواد مخدر از نوع تریاک و مرفین توسط مأموران انتظامی این استان در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: در پی کسب اطلاعات موثقی دال بر اینکه شخصی با مشخصات معلوم و اهل و ساکن شهرستان تبریز به عنوان سرکرده باندی مخوف قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از شرق کشور به این استان وارد کند، مأموران در یک اقدام پیشدستانه و با اخذ نیابت قضایی محل فعالیت این باند را در تبریز شناسایی و قبل از هر اقدامی توسط این باند محل را به محاصره خود درآوردند.

اکبری اعلام کرد: در بازرسی به عمل آمده از محل مذکور سرکرده باند به همراه یک نفر دیگر دستگیر و مقدار 19 کیلوگرم تریاک و سه کیلو و 800 گرم مرفین را کشف و ضبط کردند.

وی یادآور شد: تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان برای دستگیری سایر عوامل این باند و کشف مواد مخدر دیگر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول