اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد کرمان:

احیای زیرساخت‌های فرهنگی مشکلات اقتصادی را رفع می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: اگر زیرساخت‌های فرهنگی را در خانواده‌ها به صورت بنیادی فراهم کنیم، بسیاری از مشکلات اقتصادی رفع می‌شود.

احیای زیرساخت‌های فرهنگی مشکلات اقتصادی را رفع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وحید میرزایی پیش از ظهر امروز در همایش حجاب و عفاف کمیته امداد کرمان اظهار داشت: اهمیت مسئله حجاب و عفاف در آیات و روایات دین اسلام بسیار مورد تأکید واقع شده و با بررسی سیره حضرت زهرا (س) و توجه پیامبر اسلام به حجاب و عفاف، اهمیت این موضوع را در می‌یابیم.

وی افزود: تأکید بر حجاب نه تنها در جوامع اسلامی وجود دارد، بلکه دانشمندان غربی نیز بر این موضوع تأکید داشته‌اند.

میرزایی تصریح کرد: خداوند بر پایه احکام آسمانی و تحکیم بنیان خانواده‌ها بر حجاب و عفاف تأکید کرده است.

وی افزود: کسانی که از دارایی‌های با ارزش خود مراقبت می‌کنند، هرگز مورد سرزنش واقع نمی‌شوند و هر چه این دارایی ارزش بیشتری داشته باشد، مراقبت از آن اهمیت زیادی دارد.

میرزایی افزود: بیش از 3 هزار و 600 شبکه ماهواره‌ای قابل دسترس است که اکثر این شبکه‌ها بنیان خانواده را مورد هدف قرار داده‌اند و در سال گذشته 450 میلیارد دلار در کنگره آمریکا در زمینه منکرات تصویب شده است.

وی گفت: دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه مسائل فرهنگی وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و در کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) زیربنای امور اجرایی در کارهای فرهنگی شکل می‌گیرد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان تصریح کرد: اگر زیرساخت‌های فرهنگی را در خانواده‌ها به صورت بنیادی فراهم کنیم، بسیاری از مشکلات اقتصادی رفع می‌شود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول