اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

مشکلات اقتصادی نباید موجب غفلت از جوانان شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به ابعاد مختلف و پیچیده تهاجم فرهنگی دشمن گفت: امروزه بمب‌های بی‌صدای دشمن، کیان خانواده‌های ایرانی به ویژه جوانان پاک سرشت را تهدید می‌کند.

مشکلات اقتصادی نباید موجب غفلت از جوانان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عشرت شایق ظهر امروز در دیدار با جمعی از جوانان عضو تشکل‌های مردم نهاد تبریز اظهار کرد: دشمن قصد دارد با تغییر تاکتیک خود از تهاجم نظامی و جنگ سخت به جنگ نرم یا همان تهاجم فرهنگی، با هزینه‌ای کمتر تغییرات گسترده و بنیادی در کشورهای مورد هدف از جمله ایران اسلامی به وجود آورد.

وی با اشاره به نحوه عمل آمریکا و متحدانش در افغانستان و عراق گفت: با توجه به نتایج حضور فیزیکی نظامیان متجاوز غربی در این دو کشور و هزینه‌ ها و تبعات اقتصادی و سیاسی سنگین این حضور و خروج مفتضحانه از عراق، بعید به نظر می‌رسد که آمریکا جرات شلیک حتی یک گلوله به سمت ایران را داشته باشد ولی این موضوع به معنی عقب‌نشینی کامل دشمنان و رفع تهدیدات نیست.

نماینده مردم تبریز در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی با اذعان به خطرناک بودن و پر تلفات بودن تهاجم فرهنگی خاطرنشان کرد: آثار بمب‌های بی‌صدا اما خطرناک تهاجم فرهنگی که در داخل کانون خانواده‌های ایرانی منفجر می‌شود کاملا محسوس بوده و تبعات خود را در جامعه نشان می‌دهد.

وی، گسترش موج اعتیاد، فساد اخلاقی و نشر فرهنگ منحد غربی در بین جوانان را نمونه‌هایی از نتایج شبیخون فرهنگی دشمن دانست و افزود: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و درگیر بودن بیش از حد خانواده‌ها با این نوع مشکلات باعث غفلت والدین از فرزندان شده است آن هم در زمانی که جوان و نوجوان ایرانی بیش از همیشه نیازمند محبت، رسیدگی و همدم و هم صحبتی نیکو و خیرخواهانه والدین و حمایت دستگاه‌های فرهنگی کشور است بنابر این جا دارد خانواده‌ها و مسئولان فرهنگی کشور به صورت مداوم دسیسه‌ها و توطئه‌های فرهنگی دشمن را شناسایی و با برنامه‌ریزی دقیق و موثر برای خنثی سازی آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول