اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مهم‌ترین دغدغه قهرمانان مشکلات اقتصادی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین دغدغه قهرمانان مشکلات اقتصادی بوده که مانعی برای ورزش قهرمانی است.

مهم‌ترین دغدغه قهرمانان مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داود محمدی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از دو ورزشکار و یک مربی المپیکی قزوینی اظهار کرد: قهرمانان نباید دغدغه رفاهی، معیشتی و اقتصادی داشته باشند تا تمام تمرکز خود را در بحث قهرمانی بگذارند.

وی بیان کرد: علاوه بر قهرمانان باید از مربیان آن‌ها که از پایه‌های اصلی ورزش هستند، تجلیل به عمل آید چون که مربیان زحمات زیادی را برای پرورش قهرمانان کشیده‌اند.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو ورزشکار و یک مربی المپیکی قزوینی مایه افتخار استان قزوین هستند، تصریح کرد: بر خودمان می‌بالیم که سه نفر از کاروان اعزامی به المپیک لندن از استان قزوین هستند.

محمدی اضافه کرد: در پشت این سهمیه‌های المپیک تلاش‌های مشقت‌آور و طولانی‌مدتی نهفته است که احسان لشگری، ابراهیم برخورداری و رضا لایق آن را سپری کرده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تعداد سهمیه‌های المپیک لندن در قزوین به نسبت سایر استان‌های کشور بسیار مطلوب است، عنوان کرد: استان قزوین یک هفتادم جمعیت کشور را دارا است که در کسب سهمیه المپیک لندن، درصد بالاتری را به نسبت جمعیت تمام کشور به دست آورده است.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم احسان لشگری و ابراهیم برخورداری بتوانند در المپیک لندن نتایج مناسبی را به دست آورده و استان قزوین را غرق در شادی و شعف کنند.

محمدی پیرامون حساسیت حوزه کاری اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: اداره کل ورزش و جوانان این استان به دلیل اینکه با جوانان در ارتباط مستقیم است حساسیت بالایی دارد.

وی در خاتمه افزود: ورزش ناهنجاری‌ها و انرژی‌های متراکم جوانان را کنترل کرده و مانع کج‌روی‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول