اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس:

حمایت از تولید ملی راه‌ حل مشکلات اقتصادی کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری راه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است.

حمایت از تولید ملی راه‌ حل مشکلات اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز رضا رحمانی ظهر امروز در دیدار نوروزی با جمعی از مردم حوزه انتخابیه‌‌اش اظهار کرد: مقام معظم رهبری به خوبی و با درک صحیح از مشکلات موجود اقتصادی، نیاز فعلی جامعه را تشخیص و با نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مسیر حل مشکلات اقتصادی را برای مسئولین اجرایی و قانون‌گذاران کشور مشخص کردند.

مجلس حمایت از تولید و اشتغال‌زایی را نصب‌العین قرار می‌دهد

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد، گفت: مجلس همواره رهنمودهای ایشان را ملاک و مبنای کار قرار داده است و کمیسیون صنایع و معادن به عنوان کمیسیون اصلی بلافاصله در این ارتباط فعالیت و برنامه‌‌ریزی لازم را در جهت اجرایی کردن فرمایشات ایشان آغاز خواهد کرد.

بیکاری و تورم مهم‌ترین مشکلات جامعه هستند

رحمانی با بیان اینکه امروز از مهم‌ترین مشکلات جامعه ما بیکاری و تورم است که همواره در دیدارها و نامه‌های مردمی به آن اشاره می‌شود، اضافه کرد: مقام معظم رهبری با اشرافیت کامل به مسایل کشور در پیام نوروزیشان به این موضوع اشاره کرده و حمایت و رونق تولید ملی را مورد تاکید قرار دادند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه به شعار سال 91  اضافه کرد: مقام معظم رهبری هوشمندانه و حکیمانه امسال را نامگذاری کردند و این شعار در واقع ناظر به حل مشکلات اصلی کشور است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با اعلام شعار " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" دقیقا دست روی مشکلات بیکاری و تورم گذاشتند و راهکار حل آنها را نیز ارائه فرمودند.

رحمانی عنوان کرد: نامگذاری امسال، مسیر را برای همه مردم به ویژه مسئولان نشان داد که به تبعیت از این فرمایشات  تدابیر لازم را در جهت تقویت تولید ملی اتخاذ نمایند تا گرهی از مشکلات مردم و جامعه باز شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخش دیگری از پیام نوروزی مقام معظم رهبری با بیان اینکه این شعار نوید سال خوب و پررونق برای حل مشکلات مردم به ما می‌دهد، افزود: بر این اساس باید امکانات بالقوه داخلی را به بالفعل تبدیل کنیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول