اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی قرآن در دفتر امام جمعه زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان جلسات ترتیل‌خوانی و ختم قرآن در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی قرآن در دفتر امام جمعه زنجان

علی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مراسم ترتیل‌خوانی قرآنی در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با حضور قاریان و مرتلان برتر استانی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: مراسم ترتیل‌خوانی قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان و هر روز از ساعت 19 تا 20 بعد از ظهر در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان جلسات ترتیل‌خوانی و ختم قرآن بانوان در دارالقرآن‌الکریم واحد خواهران برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این جلسات شامل قرائت، ترتیل، هم‌خوانی، ترجمه، تفسیر و برگزاری نماز جماعت می‌شود.

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان با بیان اینکه برنامه‌های مختلف دیگری برای ماه مبارک رمضان در موسسه دارالقران‌الکریم زنجان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: امیدواریم برکات این ماه مبارک شامل حال همه مسلمانان و فعالان عرصه قرآنی شود.

وی با اشاره به اینکه در هر روز از روزهای ماه مبارک رمضان یک جزء از قرآن کریم به روش ترتیل تلاوت می‌شود، تصریح کرد: جلسات ترتیل‌خوانی و ختم قرآن بانوان در زنجان هر روز ساعت 10.30 صبح تا 12 ظهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول