اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی صورت گرفت

ایجاد 20 مهد قرآنی در پایگاه‌های بسیج خواهران

خبرگزاری فارس: مدیر بسیج جامعه زنان سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی از ایجاد 20 مهد قرآنی در مساجد و پایگاه‌های بسیج خواهران استان خبر داد.

ایجاد 20 مهد قرآنی در پایگاه‌های بسیج خواهران

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی، پروین رنجبریان گفت: 20 مهد قرآنی در مساجد و پایگاه‌های بسیج خواهران سطح استان از مهر ماه سال جاری ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: مهدهای قرآنی به منظور ایجاد فضای مناسب جهت ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی و ایجاد مکانی مناسب برای کمک به والدین در تعلیم و تربیت دینی نونهالان راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی اظهار کرد: با افزایش سن کودکان و کم‌رنگ شدن نقش خانواده و پررنگ شدن نقش تربیتی مهدها و مراکز تربیتی به خصوص مهدهای قرآن و آموزش تربیت دینی، ایجاد این مراکز ضروری است.

وی گفت: بسیج جامعه زنان کشور در راستای فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای تربیت حافظان قرآنی، ایجاد مهدهای قرآنی را در کشور ابلاغ کرد.

رنجبریان با بیان اینکه از این تعداد هفت مهد ویژه کودکان پیش دبستانی است، افزود: در همین راستا تعداد هفت نفر از خواهران واجد شرایط به دوره تربیت مربی مهدهای قرآنی که به میزبانی بسیج جامعه زنان کشور به صورت متمرکز در حال برگزاری است به تهران اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه 13 مهد دیگر ویژه کودکان چهار تا شش ساله دایر خواهد شد، گفت: خواهران متقاضی ایجاد مهدهای قرآنی می‌توانند برای دریافت وام و اقدام در این خصوص به حوزه‌های محلات خواهران در سراسر استان مراجعه کنند. 

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول