اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

پروژه عرضه قرآن بر حدیث منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و آموزش پژوهشکده علوم و معارف حدیث مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث گفت: عرضه قرآن بر حدیث از جمله فعالیت‌های معاونت پژوهش مؤسسه دارالحدیث بوده که امیدواریم امسال منتشر شود.

پروژه عرضه قرآن بر حدیث منتشر می‌شود

حجت‌الاسلام احمد غلامعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به شناخت‌نامه‌ حدیث به عنوان یکی از فعالیت‌های معاونت پژوهشی مؤسسه دارالحدیث اظهار کرد: تدوین شناخت‌نامه حدیث امسال با سرعت بیشتر پیگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر مدخل‌های شناخت‌نامه حدیث تدوین شود، امیدواریم بتوانیم در اوایل سال آینده این شناخت‌نامه را منتشر کنیم.

معاون پژوهش و آموزش پژوهشکده علوم و معارف حدیث مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با اشاره به فعالیت گروه دانشنامه‌نگاری مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث گفت: این گروه تدوین دانشنامه قرآن و حدیث را عهده‌دار است که امیدواریم تا پایان سال سه جلد از این دانشنامه منتشر شود.

وی عنوان داشت: پروژه عرضه قرآن بر حدیث از دیگر فعالیت‌های معاونت پژوهش بوده که امیدواریم امسال منتشر شود.

غلامعلی ادامه داد: نشست‌هایی با همکاری معاونت فرهنگی مؤسسه دارالحدیث برگزار کردیم و همچنین شورای کتاب تشکیل شده تا انتشار کتاب‌ها روشمند شود.

وی با اشاره به تشکیل گروه پژوهش‌‌های مقدماتی گفت: محققانی که قصد ورود به مجموعه دارالحدیث را دارند در ابتدا وارد گروه پژوهش‌های مقدماتی می‌شوند و در این گروه آشنایی علمی با فعالیت‌های مجموعه به صورت کارگاهی به دست می‌آورند.

معاون پژوهش و آموزش پژوهشکده علوم و معارف حدیث مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث ادامه داد: محققان در گام دیگر استعدادیابی شده و بر اساس توانمندی‌ها در گروه‌های مختلف مشغول کار می‌شوند.

وی تصریح کرد: این امر سبب می‌شود کسانی که دارای توانایی‌های پژوهشی هستند وارد مجموعه دارالحدیث شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول