اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول گسترش نماز:

دانش‌آموزان خوزستانی در مسابقات قرآن اول شدند

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول گسترش فرهنگ نماز و قرآن اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش‌آموزان خوزستانی در سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه اول شد.

دانش‌آموزان خوزستانی در مسابقات قرآن اول شدند

علی بلاسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در این مسابقات که در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر قرآن و نهج البلاغه در مقاطع راهنمایی و متوسطه برگزار شد، دانش‌آموزان شرکت‌کننده از خوزستان با پیروزی بر رقیبان، خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه مسابقات ویژه پسران در اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: استان خوزستان در سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج البلاغه با کسب شش مقام اول، پنج عنوان دوم، دو مقام سوم، دو عنوان چهارم و دو مقام پنجمی و در مجموع با کسب 17 رتبه به عنوان برتر دست یافت.

کارشناس مسئول گسترش فرهنگ نماز و قرآن اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: محمد علی پورزاده، عدنان مومنین، داوود رابهیان، ابوذر درویشی و نوید ممبینی دانش آموزان برتر خوزستان در بخش قرائت و تفسیر قرآن این مسابقات بودند.

بلاسم ادامه داد: محمد امیری فرد، معین سالمی، سید حسین هاشمی‌نسب، علی مانع و سجاد رحمانی هر پنج نفر از مقطع متوسطه مقام دوم را در رشته‌های حفظ، تفسیر و نهج البلاغه از آن خود کردند.

وی گفت: علی حمید و حسین مقدم رتبه سوم مسابقات، حسین محمدی، محمد رابعی مقام چهارم و سید مالک موسوی گهر و مجید قریبی بحری مقام پنجم این دوره از رقابت‌های قرآن و نهج البلاغه را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول