اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نشر و فرهنگ اسلامی سازمان صدا و سیما:

50 میلیارد ریال به آموزش‏های قرآنی اختصاص می‏یابد

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر نشر و فرهنگ اسلامی سازمان صدا و سیما و عضو فراکسیون قرآن مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال به توسعه آموزش‏های قرآنی خبر داد.

50 میلیارد ریال به آموزش‏های قرآنی اختصاص می‏یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا تقی‏پور ظهر امروز در حاشیه سومین همایش "تقدیر از فعالان قرآنی" شهرستان دماوند که با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور قرآنی و مدیرکل اداره قرآن، در سالن "قدسیه" دماوند برگزار شد، اظهار داشت: روز گذشته جلسه‏ای با دو تن از معاونان شورای انقلاب فرهنگی داشتیم و در آن نشست، مباحث توسعه آموزش‏های قرآنی مطرح و از سوی حضار در جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

تقی‏پور اضافه کرد: بر اساس مصوبات این نشست مقرر شد تا اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال برای توسعه امور قرآنی اختصاص یابد.

مدیر دفتر نشر و فرهنگ اسلامی صدا و سیما و عضو فراکسیون قرآن مجلس شورای اسلامی افزود: برای برنامه‏های آینده این هدف نیز اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در نظر گرفته شد؛ اما من پیش‏بینی می‏کنم که این بودجه تا 50 میلیارد ریال نیز افزایش یابد.

وی نسبت به دلگرمی فرهنگیان در سراسر کشور برای اجرای هرچه بهتر طرح‏های توسعه امور قرآنی با اختصاص اعتباراتی از این دست ابراز امیدواری کرد.

*تبدیل دماوند به نخستین شهر قرآنی کشور فرصتی مغتنم است

مدیر دفتر نشر و فرهنگ اسلامی صدا و سیما و عضو فراکسیون قرآن مجلس شورای اسلامی، طرح تبدیل دماوند به نخستین شهر قرآنی استان تهران را فرصتی مغتنم برای این خطه دانست.

تقی‏پور تصریح کرد: از جمله افتخارات همیشگی من حضور در این شهر از دوران کودکی و تحصیل در میان مردمان باتقوای آن است.

وی اضافه کرد: از این رو، خود را از مردم دماوند دانسته و برای توسعه امور قرآنی در قالب تبدیل آن به نخستین شهر قرآنی کشور از انگیزه‏هایی مضاعف برخوردارم.

مدیر دفتر نشر و فرهنگ اسلامی صدا و سیما و عضو فراکسیون قرآن مجلس شورای اسلامی افزود: بسیاری از فرزندان دامان مهربان قله دماوند در بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت خدمتگزاری پیدا کرده‏اند.

تقی‏پور ادامه داد: اما تا به امروز کمتر شاهد حرکتی همه‏گیر و بنیادین برای توسعه مسائل فرهنگی این خطه بوده‏ایم که باید این مهم در قالب شهر قرآنی جبران شود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول