اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد البرز خبر داد

برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در استان البرز

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: شرایط و مقدمات اصلی برای برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه قرآنی تحت عنوان قرآن و عترت در این استان فراهم شده است.

برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در استان البرز

مجتبی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کلام الله مجید به عنوان کتاب آسمانی مسلمانان تنها راهنمای مفید برای نجات و تعالی بشریت محسوب می‌شود و انسان در طول دوران حیات خویش بدون بهره‌مندی از تعالیم الهی قرآن راه نجاتی نخواهد یافت.

وی با اشاره به جسارت یک کشیش دیوانه آمریکایی به کتاب مقدس مسلمانان تصریح کرد: به طور قطع این توطئه شوم با حمایت و هدایت حاکمان غربی به ویژه لابی‌های صهیونیستی در آمریکا و سران کاخ سفید انجام شده بود و علت آن نیز به طور کامل روشن و واضح است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: غربی‌ها به خوبی می‌دانند که توسل جوانان مسلمان به قرآن و بهره‌مندی از تعالیم الهی دین مبین اسلام مانعی بزرگ در برابر تحقق برنامه‌های شوم آنها است و به همین دلیل هزینه‌های میلیارد دلاری برای دوری مسلمانان از قرآن متحمل شده و هدف نهایی آنها منزوی کردن قرآن است.

ابراهیمی با اشاره به تاکیدات مکرر مراجع اعظام تقلید شیعه برای پاسخگویی به توهین‌ها و جسارت‌های غرب به کلام‌الله مجید بیان داشت: هیچ مسلمانی به خود اجازه نمی‌دهد که در پاسخ توهین به قرآن مقابله به مثل کرده و به مقدسات مذهبی ادیان الهی توهین کند.

وی افزود: بنابراین باید از ابزار فرهنگی در جهت آگاه‌سازی نسل جوان و افشای توطئه شوم دشمنان اسلام استفاده کنیم.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پاسخ به این پرسش که چه اقدامی از سوی متولیان امور فرهنگی در البرز برای تحقق هدف فوق انجام شده؟ گفت: اداره ارشاد طی ماه‌های اخیر برنامه‌های فرهنگی و ارزشی مناسبی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی انجام داده است.

ابراهیمی افزود: در همین راستا برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه قرآنی تحت عنوان قرآن و عترت در استان البرز انجام داده و مقدمات مورد نیاز نیز فراهم شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فوق همزمان با ماه مبارک رمضان در این استان برپا می‌شود، عنوان کرد: هدف اصلی این طرح ترویج فرهنگ قرآنی و جذب بیشتر جوانان به قرآن است و معتقدیم با این شیوه پاسخی مناسب به هتاکی دشمنان اسلام به کلام‌الله مجید خواهیم داد.

این مسئول متذکر شد: برای برگزاری این نمایشگاه ستادی ویژه متشکل از مدیران دستگاه‌های مرتبط و فرهنگی تشکیل و مقدمات اجرای این طرح معنوی و فرهنگی فراهم شده است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اذعان داشت: امیدواریم با برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ایام پر فیض ماه مبارک رمضان دستاوردهای خوبی در حوزه آگاه‌سازی نسل جوان داشته باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول