به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، بهنام برفامی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با انتقاد از وضعیت فعلی مدارس فنی اذعان کرد: مدارس کار و دانش و فنی و حرفهای آنطور که باید در جهت ایجاد بازار کار و فعالیت شغلی موثر نبودند و باید نگاه قویتر و تحولگرایی داشته باشند.
برفامی تصریح کرد: نتوانستیم رشتههای فنی و حرفهای و کار و دانش را مطابق با بازار کار به دانشآموزان ارائه کنیم و فقط در بدنه ستادی و مدیریتی موفق بودیم.
عضو شورای آموزش و پرورش بهشهر در ادامه خاطرنشان کرد: مدارس فنی باید یک کارگاه علمی و عملی کامل برای بروز استعدادها و توانمندیهای دانشآموزان و آماده کردن آنها برای ورود به بازار کار باشند.
وی با اشاره به اینکه خانوادهها دغدغه شغلی فرزندانشان را دارند، افزود: هرچند آنچه شایسته مدارس فنی و حرفهای و کار و دانش است، هنوز اتفاق نیفتاده است اما این مدارس با کیفیسازی میتوانند تضمینکننده آینده شغلی دانش آموختگان رشتههای فنی و مهارتی باشند.
به گزارش فارس، در حال حاضر پنج مدرسه فنی و کار و دانش به همراه مرکز فنی و حرفهای شهید هاشمینژاد در بهشهر فعالیت میکنند.
انتهای پیام/آ30/گ1003