اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر بهشهر:

مدارس فنی نیاز به تحول دارند

خبرگزاری فارس: عضو شورای آموزش و پرورش و سخنگوی شورای اسلامی شهر بهشهر گفت: خروجی مدارس فنی و کار و دانش آنطور که باید تاثیرگذار نبوده و نیاز به تحول دارند.

مدارس فنی نیاز به تحول دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، بهنام برفامی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با انتقاد از وضعیت فعلی مدارس فنی اذعان کرد: مدارس کار و دانش و فنی و حرفه‌ای آنطور که باید در جهت ایجاد بازار کار و فعالیت شغلی موثر نبودند و باید نگاه قوی‌تر و تحول‌گرایی داشته باشند.

برفامی تصریح کرد: نتوانستیم رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش را مطابق با بازار کار به دانش‌آموزان ارائه کنیم و فقط در بدنه ستادی و مدیریتی موفق بودیم.

عضو شورای آموزش و پرورش بهشهر در ادامه خاطرنشان کرد: مدارس فنی باید یک کارگاه علمی و عملی کامل برای بروز استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان و آماده کردن آنها برای ورود به بازار کار باشند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها دغدغه شغلی فرزندانشان را دارند، افزود: هرچند آنچه شایسته مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است، هنوز اتفاق نیفتاده است اما این مدارس با کیفی‌سازی می‌توانند تضمین‌کننده آینده شغلی دانش آموختگان رشته‌های فنی و مهارتی باشند.

به گزارش فارس، در حال حاضر پنج مدرسه فنی و کار و دانش به همراه مرکز فنی و حرفه‌ای شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول