اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

بیش‌ از تحریم‌ها تهاجم فرهنگی دشمن نگران کننده است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر تحریم‌های خصمانه غرب به اوج خود رسیده، اما بیش از آن تهاجم گسترده دشمن به اصول و آرمان‌های ما نگران کننده است.

بیش‌ از تحریم‌ها تهاجم فرهنگی دشمن نگران کننده است

لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر و در پاسخ به این پرسش که چه اقدامی باید در برابر تحریم‌های غرب علیه صنعت نفت کشورمان انجام دهیم، گفت: خنثی‌سازی این تحریم‌ها در حال حاضر در دستور کار دستگاه‌های اصلی و مسئولان ارشد نظام قرار دارد.

وی تصریح کرد: ما در شرایطی قرار داریم که یا باید بر اصول و آرمان‌های خود پافشاری کرده و از استقلال کشورمان دفاع کنیم و یا اینکه مانند دوران طاغوت سرسپرده و گوش به فرمان غربی‌ها باشیم.

نگاه شهدا به عملکرد امروز ملت ایران است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایثار و فداکاری ملت ایران تحت فرمان ولایت طی سه دهه اخیر گفت: ما برای رسیدن به سربلندی و عزتی که امروز از آن برخورداریم، صدها هزار شهید، جانباز و آزاده تقدیم کرده و سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌ایم.

افتخاری تاکید کرد: به طور قطع امروز نگاه شهدا و امام شهیدان (ره) به عملکرد و تصمیم ملت ایران است تا ببیند ما از نهالی که آنها با خون خود آبیاری کرده‌اند، چگونه حراست و حمایت می‌کنیم.

وی افزود: اگر قرار بود در برابر تحریم‌ها کمر خم کنیم، این کار را در طول دوران جنگ تحمیلی که همه جهان از دشمن ما حمایت می‌کرد، انجام می‌دادیم، بنابراین امروز چاره‌ای به غیر از پافشاری بر اصول و آرمان‌های خویش نداریم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم با بیان اینکه اگر در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای غرب ضعفی از خود نشان دهیم، به طور قطع آنها بهانه‌های دیگری را مطرح خواهند کرد، افزود: هدف اروپا و آمریکا سرنگونی جمهوری اسلامی است تا برای ملت‌های آزادی‌خواه الگو نباشیم و به همین دلیل موضوعاتی مانند انرژی هسته‌ای تنها بهانه‌ای برای تحقق این هدف شوم است.

افتخاری بیان داشت: در این شرایط باید هوشیار بوده و تنها گوش به فرمان ولایت باشیم و بدانیم که یک لحظه غفلت به انقلاب اسلامی آسیب خواهد رساند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: البته باید توجه داشته باشیم که تحریم‌های اخیر ظاهر ماجرا بوده و توطئه اصلی دشمنان غربی در حوزه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دنبال می‌شود.

افتخاری در پایان اذعان داشت: غربی‌ها می‌خواهند جوانان ما را منحرف کرده و می‌دانند اگر ملت ایران پیگیر آرمان‌های خود نباشند، تحقق توطئه‌های آنها راحت‌تر خواهد بود، لذا باید توجه داشته باشیم که جنگ اصلی ما با دشمنان در حوزه فرهنگی و نرم است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول