اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خواستار شد:

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مسافران تابستانی

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مسافران توسط دستگاه‌های فرهنگی این استان از جمله اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضروری است.

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مسافران تابستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهنام خدابنده عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی برای گردشگران و مسافران نوروزی از تجهیز محل‌های اسکان مسافران بیشتر است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله اقامه نماز جماعت و آشنا کردن بیشتر جوانان با اصول و فروع دین با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در این استان بسیار حائز اهمیت است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز مسافرت‌های تابستانی گفت: اقدامات لازم از جمله برگزاری جلسات توجیهی با مدیران مدارس، تجهیز بیشتر محل‌های اسکان مسافران و ایجاد فضای مناسب در حوزه‌ فرهنگیان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در تابستان جاری مسافران زیادی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده و می‎کنند، افزود: تا امروز 8 هزار و 427 نفر میهمان به این استان سفر کرده‌اند.

خدابنده افزود: شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، شهرستان کوهرنگ و بروجن به ترتیب میزبان بیشترین تعداد مسافر تابستانی بوده‌اند.

وی ادامه داد: شهرستان کیار و بخش خانمیرزا در شهرستان لردگان به ترتیب کمترین مسافر تابستانی را طی این مدت داشته‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات اداره‌کل آموزش و پرورش در پذیرایی از میهمانان نوروزی سال جاری بیان داشت: این اداره‌کل با 16 پایگاه پذیرش اسکان مسافران به مسافران نوروزی در سال جاری خدمات‌رسانی کرده‌ است.

خدابنده ادامه داد: در نوروز سال جاری آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با یک هزار و 100 کلاس در قالب 150 آموزشگاه در نقاط مختلف این استان از مسافران نوروزی میزبانی کرد.

خدابنده همچنین گفت: 450 نفر به عنوان عوامل اجرایی کار پذیرش و اسکان مسافران نوروزی را در این استان طی سال جاری بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول