اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عقیدتی سیاسی سپاه استان سمنان مطرح کرد

آمادگی پاسداران سمنان برای مقابله با تهاجم فرهنگی

خبرگزاری فارس: معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان سمنان گفت: پاسداران استان سمنان در عرصه تهاجم فرهنگی و تهدید نرم همواره آماده نگه داشته می‏‌شوند.

آمادگی پاسداران سمنان برای مقابله با تهاجم فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏‌الاسلام جواد صمیمی در نشستی در سپاه استان سمنان، از برگزاری دوره آموزشی تربیت و تعالی پاسداران استان سمنان در قم خبر داد.

وی گفت: به فضل الهی، پاسداران انقلاب اسلامی دائماً از شمیم دل‏‌انگیز کلام ولی امر زمان خود بهره‌مندند و اهل صبر و بصیرتند، اما هر مقطع از زمان، مقتضیات خود را می‏‎طلبد و پاسداران باید علاوه بر گذراندن دوره‏‌های طولی که به مباحث مبنایی می‏‌پردازند، از دوره‌های آموزشی تربیت و تعالی که به مباحث عقیدتی سیاسی روز توجه دارد، نیز بهره‌مند شوند.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان سمنان افزود: در دوره‏‌های آموزشی تربیت و تعالی سعی می‏‌شود تا به صورت پیوسته به دانش و بینش اعتقادی سیاسی پاسداران افزوده شده و آنها را در عرصه تهاجم فرهنگی و تهدید نرم آماده نگهدارند.

صمیمی خاطرنشان کرد: به همین جهت، معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، به منظور ایجاد وحدت رویه در رشد و ارتقای پاسداران به برگزاری این دوره‏‌ها اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه مجریان دوره تربیت و تعالی در سپاه استان تصمیم گرفتند به منظور بهره‏‌گیری بیشتر پاسداران از آموزش‏‌ها این دوره را در قم برگزار کنند، افزود: یکی از مهم‏ترین اهداف این دوره، بهره‏‌گیری از اساتید مجرب اعتقادی، سیاسی و تربیتی قم بوده است.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان سمنان تصریح کرد: بیش از 700 نفر از پاسداران استان سمنان در طول سه دوره چهار روزه، آموزش‏‌های تربیت و تعالی پاسداران را در مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی قم فرا گرفتند.

صمیمی بیان داشت: هر یک از پاسداران در طول دوره تربیت و تعالی، بیش از 22 ساعت دروس تربیتی، اخلاقی، عقیدتی و سیاسی را گذراندند.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان سمنان، مهم‏ترین عناوین آموزشی این دوره‏‌ها را درس اخلاق، مشاوره تربیتی، درس ولایت فقیه، احکام، حقوق و عقود اسلامی و تحلیل مسائل سیاسی روز عنوان کرد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول