اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

نهادینه‌سازی فرهنگ دفاع مقدس سبب تقویت بصیرت می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: باید فرهنگ دفاع مقدس را نهادینه کرد زیرا این حرکت فرهنگی است که ایثار، فداکاری و بصریت را همراه خود دارد.

نهادینه‌سازی فرهنگ دفاع مقدس سبب تقویت بصیرت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین هاشمی‌تختی در حاشیه نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ملت ما یاری‌گر مظلومان و دشمن ظالمان است و در برابر ظلم ایستادگی می‌کند.
وی با اشاره به خیزش‌های مردم کشورهای منطقه خلیج فارس بیان کرد: مسلمانان منطقه و حتی جهان نیز با الهام از این تفکر در برابر حکومت‌های دیکتاتوری ایستادگی کرده و آنان را به زانو در آورده‌اند.
استاندار هرمزگان از افرادی یاد کرد که با رشادت‌ها و دلاور مردی‌ها در میدان جنگ حق علیه باطل برای دفاع از ناموس و کشورشان جنگیدند و از جان و مال خود گذشتند.
عالی‌ترین مقام دولتی در هرمزگان افزود: باید فرهنگ دفاع مقدس را نهادینه کرد زیرا این حرکت فرهنگی است که ایثار، فداکاری و بصریت را همراه خود دارد و جامعه اسلامی با بصیرت می‌تواند تداوم داشته باشد.
وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های استان برای باشکوه برگزار کردن هفته دفاع مقدس استفاده کرد بیان کرد: تمام دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ادارات در سراسر هرمزگان باید در این امر خطیر با جدیت حضور داشته باشند.
هاشمی‌تختی همچنین به بازسازی عملیات کربلای 5 توسط سپاه پاسداران امام سجاد (ع) اشاره و افزود: عملیات کربلای 5 از جمله عملیات‌های است که رزمندگان هرمزگانی نقش اساسی و مهمی در آن ایفا کردند.
این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: با بازسازی عملیات کربلای 5 می‌توان رشادت‌های رزمندگان اسلام به ویژه این خطه برای نسل جدید بازگو کرد و یاد و خاطرات آن روزها را به تصویر کشید.
هاشمی‌تختی همچنین به برگزاری نمایشگاهی با همکاری بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و سپاه پاسداران امام سجاد (ع) اشاره و بیان داشت: دستگاه‌های مربوطه نیز باید سعی کنند در این نمایشگاه و مراسم آن حضوری فعال داشته باشند.
وی افزود: در این هفته سعی خواهد شد که مسئولان استانی با حضور در نمایشگاه ملاقات عمومی با مردم داشته باشند و یک میز خدمت گذاشته شود تا مردم بتوانند سؤالات و مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول