اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته جوان

17 جوان زندانی در خوزستان آزاد می‎شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به مناسبت هفته جوان 17 زندانی جوان دیه از زندان‎های استان آزاد می‎شوند.

17 جوان زندانی در خوزستان آزاد می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حمید گرشاسبی ظهر امروز در جشنواره حضرت علی‎اکبر (ع) اظهار داشت: به مناسبت روز جوان در استان خوزستان و برای گرامیداشت این روز با اداره کل زندان‎های خوزستان مکاتبه کرده‎ایم و تاکنون آزادی 17 نفر از زندانیان دیه خوزستان قطعی شده است.

وی خاطر نشان کرد: این افراد باید دارای حداکثر سن 30 سال و حداقل 15 سال باشند و با توجه به این شرط سنی، بررسی لیست ارسالی از طرف اداره کل زندان‎های خوزستان ادامه دارد.

گرشاسبی با اشاره به علت زندانی بودن این جوانان، تأکید کرد: بسیاری از این افراد به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه در زندان هستند و به این دلیل در حال تلاش هستیم تا تعداد این افراد را افزایش دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان کمک های افراد نیکوکار را مؤثر دانست و افزود: کمک افراد خیر در این طرح و آزاد سازی زندانیان بسیار مؤثر بوده و بیش از 80 درصد هزینه از کمک افراد نیکوکار تأمین شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای شناسایی جوانان نمونه استان خوزستان از 25 دستگاه دولتی درخواست ارسال لیست جوانان نمونه کردیم که 18 دستگاه بر اساس شاخص‎های معرفی شده گزینه‎های مناسبی را معرفی کردند که این افراد تجلیل خواهند شد.

گرشاسبی تأکید کرد: قرار بود  50 نفر جوان برتر معرفی شوند اما به دلیل وجود لیست 111 نفری مجبور شدیم تعداد جوانان بیشتری را به عنوان جوان برتر معرفی کنیم.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول