اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته محقق شد

آزادی 335 زندانی مالی توسط ستاد دیه کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان کاشان گفت: در سال گذشته تعداد 335 نفراز زندانیان مالی شهرستان کاشان توسط ستاد دیه این شهرستان آزاد شدند.

آزادی 335 زندانی مالی توسط ستاد دیه کاشان

محمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، با تبریک ایام شعبانیه و گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: از تعداد 335 نفر زندانی مالی آزاد شده این شهرستان 328 نفر مرد و هفت نفر نیز خانم بودند.

وی عنوان کرد: از این تعداد 127 نفر محکوم به پرداخت دیه بودند و 208 نفر نیز محکومان مالی محسوب می‌شوند که به همت ستاد دیه شهرستان کاشان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

رئیس دادگستری شهرستان کاشان یادآور شد: کل مبلغ بدهی این تعداد زندانی مالی شهرستان کاشان 9 میلیارد و 514 میلیون تومان بوده است.

دهقان افزود: بخشی از این مبلغ به همت ستاد دیه شهرستان کاشان با گذشت شاکیان بخشیده شد، قسمتی از آن نیز توسط کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور و همچنین بخش دیگری از آن توسط کمک‌های مردمی تهیه و پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه ستاد دیه فقط در مراکز استان‌ها تأسیس می‌شود تصریح کرد: شهرستان کاشان یکی از معدود شهرستان‌هایی است که در آن ستاد دیه تشکیل شده است.

وی با اشاره به معاینات انجام شده در بخش پزشک قانونی این شهرستان در سال گذشته اذعان داشت: در سال گذشته 246 مورد معاینه جسد توسط پزشک قانونی شهرستان کاشان انجام شده که از این تعداد 136 مورد در حوزه تصادفات و 110 مورد بقیه نیز در رابطه با سایر موارد بوده است.

رئیس دادگستری شهرستان کاشان همچنین معاینات بالینی انجام شده توسط پزشک قانونی کاشان در سال گذشته را 11 هزار و 432 مورد ذکر کرد و متذکر شد: از این تعداد 2 هزار و 598 مورد در ارتباط با نزاع و 2 هزار و 409 مورد تصادفات و همچنین 6 هزار و 425 مورد در ارتباط با سایر حوزه‌ها بوده است.

هفته قوه قضائیه هر سال از اول تا هفتم تیرماه به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش در سطح کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول