اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد

آزادی 142 زندانی جرائم غیرعمد در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان از آزادی 142 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد.

آزادی 142 زندانی جرائم غیرعمد در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دادگستری سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: ستاد دیه، ستادی مردمی بوده و دستگاه قضایی فرهنگ‌سازی می‌کند تا مردم و خیران برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد به این ستاد مراجعه کنند.

وی افزود: در سال گذشته، 142 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در سیستان‌و‌بلوچستان با تلاش ستاد دیه و همکاری خیران استان از زندان آزاد شده‌اند‌.

حمیدی گفت: کل بدهی این زندانیان، 4 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده که 40 درصد از این مبلغ را شکات، اعلام گذشت کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: کمک بلاعوض ستاد دیه سیستان‌وبلوچستان یک میلیارد و 900 میلیون تومان بوده و 700 میلیون تومان هم تسهیلاتی بوده که به مددجویان ارائه شده است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از بانک صادرات گفت: بانک صادرات در سال گذشته با 74 میلیون تومان کمک بلاعوض زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را در استان فراهم کرد.

حمیدی به جشن‌های گلریزان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 480 میلیون تومان خیران استان به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان بیام کرد: امسال نیز جشن گلریزان با شکوه و عظمت بیشتری در ماه مبارک رمضان با همت خیران در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول