اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان چایپاره خبر داد

کسب مجوز احداث واحد کندوسازی برای اشتغال زندانیان

خبرگزاری فارس: دادستان چایپاره از کسب مجوزهای لازم برای احداث یک واحد کندوسازی برای اشتغال زندانیان و ترک اعتیاد معتادان خبر داد.

کسب مجوز احداث واحد کندوسازی برای اشتغال زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره اسماعیل رجبی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در چایپاره اظهار داشت: مراقبت‌های بعد از آزادی زندانیان و اشتغالزایی برای آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به طوری که مجوزهای لازم برای احداث یک واحد کندوسازی برای اشتغالزایی زندانیان و ترک‌کنندگان مواد مخدر کسب شده است.

وی تصریح کرد: مجوزهای لازم برای عملی‌شدن این موضوع کسب شده است، به طوری که شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای عملی‌شدن این موضوع و احداث این شهرک قول مساعد داده است که امیدواریم هر چه ‌سریعتر در این راستا گام برداشته شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود مسئولان با کمک‌کردن برای احداث این مرکز، برای کاستن مسائل و مشکلات زندانیان به ما یاری برسانند.

وی اضافه کرد: در طول یک سال گذشته مردم این شهرستان بیش از 250 میلیون ریال به انجمن حمایت از زندانیان کمک کرده‌اند.

اسماعیل رجبی بیان داشت: در این مدت چهار زندانی که بنا به دلایل مالی در ندامتگاه محبوس شده بودند با پرداخت بیش از یکصد میلیون ریال از زندان آزاد شده‌اند و همچنین در این مدت برای 12 زندانی نیز اشتغالزایی شده است.

دادستان چایپاره از همراهی مردم برای کاستن مشکلات زندانیان قدردانی کرد و اظهار داشت: اقشار مختلف مردم به انحای مختلف در این راستا قدم برداشته و برای خود نزد خداوند پاداش اخروی کسب می‌کنند پس این اقدام آنها قابل تقدیر است.

دبیر انجمن حمایت از زندانیان چایپاره نیز در این جلسه از اهدای 800 مترمربع زمین توسط شهرداری و شورای شهر برای احداث ساختمان انجمن خبر داد و گفت: امسال عملیات اجرایی برای احداث این ساختمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول