اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از تحمل 29 سال درد و رنج

پیکر شهید جانباز دعاگویی در سیرجان تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر شهید جانباز محمد‌کاظم دعاگویی پس از تحمل 29 سال درد و رنج در سیرجان تشییع شد.

پیکر شهید جانباز دعاگویی در سیرجان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، پیکر شهید جانباز محمد‌کاظم دعاگویی پیش از ظهر امروز پس از تحمل 29 سال درد و رنج بر دستان مردم شهیدپرور سیرجان تشییع شد.

سردار محمدعلی ایران‌نژاد از فرماندهان و معاونان لشکر 41 ثارالله کرمان در دوران دفاع مقدس در این آیین با تشریح موقعیت نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس و هم اکنون اظهار داشت: اگر ما برای کوچک‌ترین سلاح جنگی وابسته به جهان بودیم، امروز خود از سازندگان پیشرفته‌ترین سلاح‌های دنیا هستیم که این میسر نمی‌شد مگر با همین خون‌های شهدا و ما امروز اقتدار نظام اسلامی را در سایه برکت خون شهدا و اقتدا به ولایت و رهبری داریم.

وی جانبازان را یادگاران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت‌: اگر دعاگویی‌ها پس از 29 سال به یاران شهید خود می‌پیوندند، نشانه‌گر مظلومیت و حق‌خواهی انقلاب اسلامی است که امروز ملت‌های جهان در منطقه به این مظلومیت و حق‌خواهی رسیدند که با اقتدا به انقلاب ما طاغوت و طاغوتیان را می‌شکنند و در برابر استکباری که در خانه آنها لانه کرده، می‌ایستند و پیروز می‌شوند.

ایران‌نژاد افزود: با نظام اسلامی ما به دنیا ثابت شد که خون بر شمشیر پیروز است و سلاح نظامی در برابر ملتی که در صحنه هستند، کارساز نیست، لذا پس از 33 سال تثبیت نظام اسلامی اقتدار کشور ایران روز به روز بیشتر شد و رزمایش‌های انجام شده دشمنان ما را به وحشت می‌اندازند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید قدردان خون شهدا باشیم و نگذاریم یاد و خاطره آنان فراموش شود که حضور جانبازان و شهادت آنان پس از 30 سال یعنی شهدا می‌خواهند در جامعه خون‌شان اثر‌گذار باشد.

به گزارش فارس، شهید محمدکاظم دعاگویی در سن 16 سالگی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در عملیات کربلای 5 شیمیایی‌، ‌عملیات بیت‌المقدس و والفجر یک مجروح و با وجود مجروحیت و بهبود اولیه به جبهه‌ها می‌شتافت و آن را یک ‌وظیفه و اطاعت از امر ولی‌فقیه می‌دانست تا اینکه پس از 29 سال تحمل درد و رنج به لقاء‌الله و همرزمان شهید خود پیوست.  

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول