اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آران و بیدگل:

جامعه امروز تشنه اندیشه‌های شهید مطهری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تولید فکر و اندیشه‌های شهید مطهری است.

جامعه امروز تشنه اندیشه‌های شهید مطهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، میثم نمکی صبح امروز در مراسم افتتاحیه طرح مطالعاتی شهید مطهری در حرم هلال‌بن علی(ع) اظهار داشت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند تولید فکر و اندیشه‌های شهید مطهری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید بتوانیم از ژرفای قرآن و مکتب اهل بیت(ع) به حسب دوره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم مباحثی را استخراج کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل استاد مطهری را گنج بی‌پایان خواند و تصریح کرد: استاد مطهری از دل معارف الهی نکاتی را استخراج کرد و از خود به یادگار گذاشت که اکنون با گذشته بیش از سی سال، آثار ایشان همچنان جاری و ساری است.

وی با اشاره به لزوم پاسداشت از اندیشه‌های متفکرانی چون شهید مطهری در جامعه اضافه کرد: باید با شناخت عمیق‌تر، امکان ورود به اندیشه‌های متعالی اسلام را فراهم کنیم چراکه در دنیایی که نبرد نرم حرف اول را می‌زند، احیای آثار مطهری سلاحی گرانقدر در مواجهه با دشمن است.

طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری با همکاری مشترک کانون فرهنگی هنری مسجد اعظم آستان مقدس هلال‌بن علی(ع) و مجمع فرهنگی نخبگان شهر سفیدشهر در حرم هلال‌بن علی(ع) برگزار می‌شود.

در قالب این طرح، مجلدهای هفتم تا دهم از اثر «آشنایی با قرآن» شهید مطهری به مدت 16 ساعت با حضور اساتید مجرب حوزه علمیه قم مطالعه و بازخوانی می‌شود.

آستان مقدس حضرت محمد هلال‌بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

انتها پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول