اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد:

دفاع از حاکمیت اسلام درس شهیدان است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: بدون تردید بزرگ‌ترین درس شهیدان دفاع از حاکمیت اسلام است.

دفاع از حاکمیت اسلام درس شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پیام محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در یادواره شهید علی انصاری تنها استاندار شهید کشور و 257 کارمند گیلان توسط استاندار گیلان قرائت شد.

رئیس جمهور در پیام به یادواره مذکور اظهار کرد: سلام خداوند بر خاتم پیامبران، مظهر اسم اعظم الهی و تجسم همه فضایل انسانی، حضرت محمد بن عبدالله (ص)، سلام و درود به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (روحی فداه) آخرین ذخیره خدا بر زمین و امید فردای بشریت، سلام خدا بر سلسله جنبان آگاهی و ایثار در قرن معاصر، سلاله پاک اولیا حضرت امام خمینی (ره) و درود و رحمت خداوند متعال بر شهیدان راه حق و عدالت در تمام اعصار تاریخ، به‌ویژه شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای والامقام استان گیلان که جان خود را در راه رضای حق و دفاع از شرف، غیرت و میهن اسلامی تقدیم کردند و خاطره جاودان خود را همچون مشعلی روشن و فروزان، فرا روی ذهن و دل و واقعیت زندگی بشریت تا همیشه تاریخ باقی گذاردند.

وی ادامه داد: بدون تردید بزرگ‌ترین درس شهیدان عزیز آن است که با همه وجود از حاکمیت اسلام که مایه عزت، شرف و آزادگی است، دفاع کنیم.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه شهادت بالاترین درجه کمال و شکوهمندانه‌ترین مرگی است که هر مجاهد راه حق آن را آگاهانه و با افتخار بر می‌گزیند، تصریح کرد: شهادت عروج روح و خط شهادت، خط آل محمد (ص) است.

رئیس جمهور افزود: شهدا آگاهانه و عارفانه راه حق و حقیقت را شناختند و مردانه و صادقانه پیمودند و به مقام حق‌الیقین نایل آمدند.

وی خاطرنشان کرد: شهید انصاری در حادثه هفتم تیر، روز شهادت شهدای مظلوم دفتر حزب جمهوری اسلامی به‌ویژه در وصف شهید آیت‌الله دکتر بهشتی اعلام کرد که ما خادمان مردم هر روز غسل شهادت می‌کنیم و برای شهادت آماده‌ایم و این عقیده و مرام حاکمان، دست‌اندرکاران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی بوده و هست.

احمدی‌نژاد ابراز کرد: اینجانب در بزرگداشت مقام شهادت نخستین استاندار شهید مهندس علی انصاری و پاسداشت شهدای والامقام دولت به عنوان خادم ملت، همگان را بر عهد دیرین همنوایی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان عزیز در سایه سار رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری سفارش می‌کنم.

رئیس جمهور در پایان بیان کرد: سعادت، سربلندی و عزت مستدام ملت شریف ایران، مردم نجیب استان گیلان، خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران به‌ویژه بازماندگان محترم شهیدان انصاری، نورانی و دیگر شهدای کارمند دولت را از خداوند قادر متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول