اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگ زرین دیگری در کارنامه ورزشکار معلول پاکدشتی

قهرمان تنیس با ویلچر کشورمان بار دیگر افتخار آفرید

خبرگزاری فارس: اکبر قربانی قهرمان تنیس با ویلچر کشورمان که تاکنون افتخارات بسیاری در عرصه ورزشی جانبازان و معلولان کشور به دست آورده، توانست در مسابقات قهرمان کشوری این رشته مقام سوم را از آن خود کند.

قهرمان تنیس با ویلچر کشورمان بار دیگر افتخار آفرید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اکبر قربانی قهرمان تنیس با ویلچر کشورمان که تاکنون افتخارات بسیاری در عرصه ورزشی جانبازان و معلولان کشور به دست آورده، توانست در مسابقات قهرمان کشوری این رشته مقام سوم را از آن خود کند.

این مسابقات با شرکت 32 نفر از سراسر کشور برگزار شد که در دو بخش انفرادی و تیمی جریان داشت. در بخش تیمی آذربایجان‌شرقی توانست عنوان نخست را به خود اختصاص دهد و تیم تهران که اکبر قربانی ورزشکار پاکدشتی نیز جزو آن بود در سکوی دوم قرار گرفت و خراسان‌رضوی نیز عنوان سوم را کسب کرد.

در بخش انفرادی نیز اکبر قربانی ورزشکار شایسته پاکدشت به مقام سوم رسید.

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به هزینه 3 میلیون تومانی بابت شرکت در مسابقات جهت کسب امتیاز برای حضور در پارالمپیک خواستار حمایت بخش دولتی و خصوص از ورزشکاران شد و گفت: با توجه به استعدادی که در میان ورزشکاران معلول و جانباز وجود دارد، مسلماً در صورت حمایت مالی برای کشور در پارالمپیک افتخارآفرین می‌شوند.

یک مقام سوم و سه مقام هفتم دستاورد تیم کشتی نونهالان

تیم کشتی آزاد نونهالان شهرستان پاکدشت که برای شرکت در مسابقات قهرمانی استان تهران به باقرشهر رفته بود از این رقابت‌ها یک مقام سوم و سه مقام هفتمی کسب کرد.

در این مسابقات 20 تیم شرکت داشتند و در وزن 42 کیلوگرم امیرحسین خواجوندی پس از سه برد پیاپی در مرحله یک هشتم مغلوب کشتی‌گیری از شهر قدس شد و در عین ناباوری به مقام هفتم بسنده کرد.

در وزن 47 کیلوگرم متین کریمی نیز به مقام هفتم رسید و در وزن 53 کیلوگرم نیز مهدی کیانی پس از چند برد متوالی در نیمه نهایی و در یک قدمی فینال به حریف خود که قهرمان دوره قبل استان تهران بود، باخت.

اما از آن جا که حریف وی به فینال رسیده بود شانس حضور دوباره در رقابت‌ها را به دست آورد و توانست حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست دهد و به مقام سوم استان تهران دست یابد.

سجاد حبیبی دیگر کشتی‌گیر نونهال شهرستان نیز در وزن 85 کیلوگرم توانست به مقام هفتم این مسابقات دست یابد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول