اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بویین‌زهرا خبر داد

پرداخت 240 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به معلولان در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویین‌زهرا گفت: تا‌کنون بیش از 240 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به معلولان نیازمند در بخش‌های مختلف این شهرستان پرداخت شده است که این رقم در سال جاری چند برابر خواهد شد.

پرداخت 240 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به معلولان در بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل بخشی در جلسه بهزیستی شهرستان بویین‌زهرا اظهار کرد: تا‌کنون بیش از 21 میلیون و 560 هزار ریال کمک هزینه ایاب و ذهاب به بیش از 30 نفر از معلولان و ناتوانان ذهنی در بخش‌های مرکزی، دشتابی، شال و رامند پرداخت شده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که هر ‌ساله در ساز‌مان بهزیستی در کشور و استان‌ها دنبال می‌شود این است که میزان تخصیص اعتبار به معلولان در حوزه‌های خدمات رفاهی و شهری افزایش یابد و موجب رضایت‌مندی هر‌چه بیشتر آنان از اقدامات و برنامه‌‌های سازمان بهزیستی کشور شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم توجه ویژه شهرداری‌ها و ارگان‌های دیگر دولتی به مقوله کمک به ناتوانان ذهنی و جسمی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و طی جلساتی که تا‌کنون با مدیران مجموعه‌ها و ادارات مختلف شده در سال جاری پشتیبانی نهاد‌ها از اداره بهزیستی شهرستان بویین‌زهرا افزایش پیدا کرده و گسترش می‌یابد.

وی با اشاره به پرداخت بیش از 240 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به معلولان و ناتوانان نیازمند در شهرستان بویین‌زهرا عنوان کرد: این رقم در سال 91 چندین برابر شده و میزان توجه بانک‌ها به این مسئله نیز افزایش می‌یابد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه مجتمع خدمات بهزیستی شهرستان بویین‌زهرا به صورت مستمر یارانه دریافت می‌کند، افزود: در سال گذشته اعتباری بالغ بر 12 میلیون ریال به این مجتمع در راستای افزایش خدمات و برنامه‌های خود به معلولان و ناتوانان پرداخت شده است.

بخشی با بیان اینکه تا‌کنون بیش از 25 نفر از معلولان و کم‌توانان ذهنی در بخش‌های مختلف شهرستان بویین‌زهرا از اداره بهزیستی شهرستان بویین‌زهرا تسهیلات مربوط به خرید و استفاده از دارو‌های مختلف را دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: بودجه‌ای که در سال گذشته به امر درمان و خرید داروی معلولان تخصیص داده شده است، بالغ بر هشت میلیون و 330 هزار ریال است که تمام این رقم در امور درمانی و بهداشتی آنان به طور کامل هزینه شده است.

وی ادامه داد: تا‌کنون بیش از یک‌هزار و 240 معلول نیز در این شهرستان بیمه تکمیلی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول