اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

محل فعالیت مرکز معلولان بابل توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس گفت: برای مراقبت معلولان در یک فضای مناسب‌تر، پیگیر توسعه مرکز معلولان نوشیروانی بابل در فضایی مناسب با محیطی آرام و مفرح هستیم.

محل فعالیت مرکز معلولان بابل توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین نیاز آذری بعدازظهر امروز در بازدید از مرکز معلولان نوشیروانی این شهرستان اظهار داشت: مرکز معلولان نوشیروانی بابل تجلی عظمت و قدرت خداوند، محل عبرت‌آموزی و ایجادکننده الفت و دوستی بین انسان‌ها است.

وی افزود: امروزه باید برای معلولان متولی پیدا کرد تا به بهترین نحو ممکن از آنها نگهداری و به خانواده‌هایی که درخانه از معلولان خود مواظبت می‌کنند توجه ویژه شود.

نیازآذری هدف از بازدید مرکز معلولان نوشیروانی بابل را تقویت روحیه پرسنل این مرکز، آشنایی با مشکلات موجود مرکز معلولان نوشیروانی و پیگیری برای رفع این مشکلات برشمرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بیان داشت: در صدد هستیم با اقدامات انسان دوستانه در آینده معلولان و خانواده‌های آنها تاثیرگذار بوده و با انعکاس مشکلات معلولان به وزارت بهداشت و درمان سعی می‌کنیم مدیریت درستی از زندگی خانواده‌ها برای کاهش این بیماری ناشی از ازدواج انجام شود.

نیازآذری خدمت به معلولان را نوعی ایثارگری عنوان کرد و افزود: کارمندان این مرکز همانند ایثارگران دفاع مقدس تمام عمر در خط مقدم جبهه درحال خدمت هستند و با تمام وجود در خدمت این قشر ارزشمند برای ارتقا این مرکز هستم.

وی اذعان داشت: کار درچنین مرکزی سخت و زیان‌آور است و باید هر نوع خلا و کمبود در این بخش که مانع خدمات‌دهی مطلوب به معلولان بوده رفع شود تا کارمندان درشرایط خوب و با آرامش‌خاطر خدمات‌دهی کنند.

نیازآذری تصریح کرد: علاوه بر اینکه باید این مرکز حفظ و بهینه شود باید شرایطی فراهم کرد تا در فضای خارج از شهر در محیطی مفرح و آرام از معلولان مراقبت شود که حتما این امر را در دستور کار قرار می‌دهیم.

نماینده مردم بابل در مجلس نهم شورای اسلامی افزود: نگاهم  حمایت و توجه به توده مردم به ویژه قشر مستضعف جامعه است  چراکه این نظام و انقلاب متعلق به این قشر بوده بنابراین باید برای ارتقای فرهنگی و مسایل اجتماعی آن توجه ویژه شود و ضروری است مدیران بهزیستی به صورت مکرر برنامه‌هایی برای مسئولان ترتیب داده تا تلنگری برای خدمت بیشتر مسئولان به مردم باشد.

نیازآذری با تقدیر از زحمات مرحوم نوشیروانی که سنگ بنای این مرکز را در حمایت از قشر معلول جامعه بنا کرده از همه خیران  بابل خواست توجه بیشتری به این مرکز داشته باشند.

وی افزود: مردم بابل همواره نگاه بلندی دارند ولی مسئولان باید خیران را شناسایی و از آ نها برای حضور در این مراکز و مشارکت برای خدمات‌دهی مطلوب به معلولان دعوت کنند.

نیازآذری همچنین در بازدید از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست امام علی(ع) و مرکز توانبخشی بندرکلا قول مساعد داد برای رفع مشکلات این مراکز اقدام کند.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول