اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان خبر داد

پرداخت 974 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران گلستانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان از پرداخت 974 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران گلستانی خبر داد.

پرداخت 974 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران گلستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، سیاوش حسین‎پور اظهار داشت: از 16 خرداد ماه سال جاری ابتدای زمان پرداخت وجه گندمکاران زحمتکش گلستانی این امر طی چند مرحله متوالی انجام شده است و تا تاریخ 11 تیرماه معادل 98 درصد از مطالبات آنان از طریق سامانه بانک سپه به صورت متمرکز به آنان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: پرداخت وجه گندمکاران استان از تاریخ 16 خرداد ماه سال جاری آغاز شده و تاکنون مبلغ حدود 974 هزار میلیارد معادل 98 درصد، توسط بانک عامل در گلستان پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان خاطر نشان کرد: با پیگیری‎های صورت گرفته توسط مسئولان امر به خصوص معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در مرکز، تلاش خواهیم کرد ان‌شاءالله اندک باقی مانده مطالبات کشاورزان گلستانی در کوتاه‎ترین زمان پرداخت شود.

حسین‎پور یادآور شد: تاکنون میزان 235 هزار تن گندم توسط مراکز خرید بخش دولتی شامل انبارهای و سیلوهای ملکی خریداری شده است.

شایان ذکر است شروع خرید گندم کشاورزان از تاریخ هفت خرداد ماه سال جاری در 57 مرکز خرید دولتی در حال انجام است و تا آخرین محموله گندم تحویلی در نقاط مختلف استان ادامه دارد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول