اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

188 تن سبوس گندم در لرستان کشف شد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از کشف 188 تن سبوس گندم در شهرستان ازنا این استان خبر داد.

188 تن سبوس گندم در لرستان کشف شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت، یوسف مرادی گفت: این میزان سبوس پس از بازرسی‌های انجام شده از یک کارخانه آرد در شهرستان ازنا کشف شد.

وی اختفا و امتناع از عرضه را علت اصلی کشف این میزان سبوس گندم در استان عنوان کرد و گفت: به همین منظور پرونده تخلفاتی به ارزش 488 میلیون و 800 هزار ریال برای صاحب این کارخانه تشکیل و پرونده تخلفاتی نیز به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

وی همچنین از تشکیل پرونده برای یک واحد تعمیر ماشین آلات سنگین در استان خبر داد و گفت: بر اساس شکایت یکی از شهروندان از این واحد و به دلیل ایجاد خسارت به شاکی این واحد به عنوان متخلف شناخته شد.

مرادی ارزش پرونده تخلفاتی این واحد را 67 میلیون و 350 هزار ریال عنوان کرد و گفت: این واحد نیز به تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای تولید، صنعتی، عمرانی و خدمات مراتب را با شماره تلفن 124 ستاد خبری سازمان در میان گذارند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول