اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت غله چهارمحال و بختیاری خبر داد

120 هزار تن ذخیره‌سازی آرد گندم در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری از ذخیره‌سازی 120 هزار تن آرد گندم در این استان خبر داد.

120 هزار تن ذخیره‌سازی آرد گندم در چهارمحال و بختیاری

محسن ضیایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود تا نیاز مردم استان به آرد گندم تامین و ذخیره شود.

وی افزود: بر همین اساس 120 هزار تن ذخیره آرد گندم در دستور کار قرار داده شده که از این میزان، 90 هزار تن از سوی بخش خصوصی و 30 هزار تن نیز از سوی بخش دولتی تامین شده است.

ضیایی با بیان اینکه در حال حاضر 600 واحد نانوایی در این استان فعال است، تصریح کرد: با توجه به رقابتی بودن بازار تهیه آرد مرغوب، واحدهای نانوایی می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیتی آرد مورد نیاز خود را تهیه کنند.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مطالبات واحدهای نانوایی برای دریافت آرد مرغوب، تصریح کرد: تعدادی از واحدهای نانوایی با بیان اینکه عدم استفاده از آرد مرغوب در کیفیت نان اثر بسیار بدی می‌گذارد، خواستار دریافت آرد مرغوب هستند که با اجرای طرح بدون محدودیت آرد مرغوب، این واحدها می‎‌توانند آرد مورد نیاز خود را دریافت کنند.

ضیایی بر ضرورت طبخ نان باکیفیت از سوی واحدهای نانوایی تاکید کرد و گفت: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها قیمت نان نیز افزایش پیدا کرد بر همین اساس مردم انتظار دارند که نان باکیفیت تهیه کنند که واحدهای نانوایی وظیفه دارند در این راستا دقت بیشتری کنند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول