اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

توسعه کشاورزی فرصتی طلایی برای اشتغال جوانان است

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: توسعه کشاورزی فرصتی طلایی برای اشتغال جوانان است.

توسعه کشاورزی فرصتی طلایی برای اشتغال جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی پیش از ظهر امروز در نشست با فعالان کشاورزی شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم یکی از قطب‌های کشاورزی استان محسوب می‌شود و مسئولان باید در برنامه‌ریزی‌های خویش بر توسعه زیرساخت‌های کشاورزی این شهرستان توجه خاص داشته باشند.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: یکی از مسائل مهمی که دولت به آن توجه اساسی دارد توسعه زیرساخت‌های اقتصادی کشور در عرصه‌های کشاورزی و تولید و دوری از اقتصاد وابسته به نفت است و توسعه صنعت کشاورزی در نقاط مستعد در تحقق این هدف بسیار اثربخش خواهد بود.

عبداللهی با اشاره به اینکه کارگروه توسعه کشاورزی وظایف متعددی بر عهده دارد و باید توان خود را در راستای عمل به این وظایف به کار گیرد اذعان داشت: بهینه‌سازی و افزایش بهره‌وری از مهم‌ترین وظایف کارگروه توسعه بخش کشاورزی است و در تمامی جلسات باید برای تحقق این اهداف زمینه‌سازی کنیم.

وی در تشریح اهداف و فعالیت‌هایی که کارگروه توسعه کشاورزی باید به آن توجه داشته باشد اضافه کرد: اهتمام ویژه مسئولین به منظور جذب اعتبارات تخصیصی، ایجاد اشتغال مولد، بهینه‌سازی و افزایش بهره‌وری مهم‌ترین وظیفه‌ای است که باید در کارگروه توسعه بخش کشاورزی انجام شود.

این مسئول با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری بیان داشت: برای تحقق شعار حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی باید به کشاورزی و مباحث مربوطه به آن توجه جدی داشته باشیم و از تمام توان خود در این راستا بهره ببریم.

فرماندار جم اظهار داشت: برای عملی شدن شعار امسال نقش دولت پشتیبانی از تولیدات داخلی، نقش سرمایه‌گذاران تقویت چرخه تولید و نقش مردم مصرف کالاهای داخلی است.

عبداللهی با اشاره به برگزاری کارگروه توسعه کشاورزی، کمک به تقویت و تحکیم بنیان کشاورزی با هدف اشتغالزایی را از اهداف این کارگروه دانست و یادآور شد: کشاورزی به‌عنوان شغل اصلی مردم شهرستان جم باید مورد حمایت جدی مسئولان قرار گیرد.

فرماندار جم توجه ویژه دولت به توسعه کشاورزی را فرصتی طلایی برای جوانان جویای کار دانست و ابراز داشت: توجه ویژه دولت به بخش کشاورزی و تلاش برای توسعه کشاورزی در سال جاری فرصت مناسبی برای جوانان جویای کار و فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی است. 

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول