اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

رفع معضلات اجتماعی کشور نیازمند ایجاد اشتغال است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا گفت: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین راهکارهای برون رفت از معضلات و مشکلات اجتماعی ایجاد اشتغال برای جوانان جامعه است.

رفع معضلات اجتماعی کشور نیازمند ایجاد اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور صبح امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد فضای مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار در سطح جامعه باید به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان تبدیل شود.

وی ادامه داد: در سطح کشور فرصت‌های مناسب و ایده‌آلی برای ایجاد اشتغال وجود دارد که نیازمند بررسی و اتخاذ سیاست‌های درست در جهت ایجاد اشتغال است.

حیدرپور با اشاره به لزوم تدوین قوانین سازنده در زمینه ایجاد اشتغال افزود: در حال حاضر برخی موانع دست و پا گیر از ایجاد اشتغال مناسب در کشور جلوگیری کرده است و انتظار داریم که در آینده نزدیک با تصویب قوانین سازنده زمینه بکارگیری تمامی متقاضیان حوزه اشتغال فراهم شود.

نماینده مردم شهرضا با تشریح لزوم توجه به وضعیت کارخانه‌ها و مراکز صنعتی کشور بیان کرد: تأمین نقدینگی لازم برای کارخانه‌ها و مراکز صنعتی کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان مجلس مطرح است و امیدواریم در آینده نزدیک با تصویب قوانین اصولی زمینه ایجاد اشتغال گسترده در سطح بخش‌های صنعتی کشور فراهم شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به صادرات و تولید ملی و نقش آن در ایجاد اشتغال پایدار تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ابزارهای ایجاد اشتغال نگاه فراملی به مقوله تولید است و اگر این نگاه در بخش‌های مختلف صنعتی و تجاری نهادینه شود بدون شک در آینده شاهد ایجاد مشاغل گسترده در سطح کشور هستیم.

وی اضافه کرد: یکی از بزرگ‌ترین راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی تقویت بخش‌های فرهنگی مبتنی بر مفاهیم اسلامی و قرآنی است که انتظار داریم به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف مجلس نهم در راستای رشد و تعالی کشورمان مطرح باشد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول