اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

فهرج ظرفیت‌ مناسبی برای اشتغال در بخش کشاورزی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های مناسب آب و خاک مناسب‌ترین منطقه برای کشاورزی و اشتغال در این بخش است.

فهرج ظرفیت‌ مناسبی برای اشتغال در بخش کشاورزی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین عصر امروز در نشست توسعه کشاورزی بخش نگین کویر فهرج اظهار داشت: 300 هزار هکتار کانون بحرانی در شهرستان فهرج قرار دارد و 80 درصد این منطقه کویر و بیابان است.

وی با بیان اینکه بیشترین این کانون‌های بحرانی در بخش نگین کویر قرار دارد، افزود: وزش توفان‌های شن همه ساله خسارات زیادی به مزارع و باغ‌های کشاورزی این منطقه وارد می‌کند.

فرماندار فهرج از آسفالت راه‌های روستایی خبر داد و بیان داشت: تمام راه‌های روستایی در بخش نگین کویر به زودی آسفالت می‌شوند.

وی گفت: احداث راه میان‌بر از بخش نگین کویر به مرکز شهر فهرج در حال انجام است که با احداث و و بهره‌برداری از این محور راه روستاهای بخش نگین کویر به فهرج 10 کیلومتر کوتاه می‌شود.

زین‌الصالحین از رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم بخش نگین کویر خبر داد و ابراز داشت: مرکز بهداشتی و درمانی بخش نگین کویر شبانه‌روزی شده است و مردم این منطقه می‌توانند در تمام ساعات از خدمات این مرکز استفاده کنند.

فرماندار فهرج بر ایجاد اشتغال خانگی در این بخش تأکید کرد و اظهار داشت: شهرستان فهرج با داشتن ظرفیت‌های مناسب آب و خاک مناسب‌ترین منطقه برای کشاورزی و اشتغال در بخش کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: به افراد جوبای کار زمین و تسهیلات 500 میلیون ریالی با سود هفت درصد پرداخت می‌شود.

زین‌الصالحین بر ایجاد طرح‌های کشاورزی، آبزی‌پروی و پرورش گاو شیری و شتر در این منطقه تأکید کرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول