اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

مدیریت در بخش خصوصی حرف اول را می‌زند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: مدیریت مهم‌ترین بخش در اداره بخش خصوصی و واحدهای صنفی است و در واقع مدیریت در بخش خصوصی حرف اول را می‌زند.

مدیریت در بخش خصوصی حرف اول را می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از واحدهای صنفی نمونه استان خراسان‌رضوی که در سالن آمفی‌تئاتر ساختمان شماره 2 سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: امروز صحنه رقابت اقتصادی در دنیا پیچیده‌ترین و مهم‌ترین رقابت است.

وی تصریح کرد: این صحنه رقابت در واقع با مدیریت دانش‌بنیان قابل اداره است زیرا زمان در حال پیشرفت است و علاوه بر آن مدیریت زمان است.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه موفقیت در زمینه صنعت احتیاج به فعالیت‌های مختلفی دارد ادامه داد: یکی از این فعالیت‌ها آموزش مدیران لایق است.

صلاحی در ادامه با اشاره به دیگر راهکارهایی که می‌توان از آن در جهت بهبود چرخه تولید استفاده کرد اظهار کرد: یکی دیگر از این کارها بازاریابی صحیح است.

وی در ادامه تاکید کرد: بدون بازاریابی درست جنس تولید شده توسط صنعت‌گران در گوشه انبارها باقی می‌ماند و هیچ وقت به فروش نمی‌رسد.

استاندار خراسان‌رضوی ریختن آب حیات به دهان صنعت ایران را مایه توفیق ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: در اقتصاد نباید احساساتی عمل کرد و باید با مبنای علمی حرف زد و عمل کرد.

صلاحی در ادامه با اشاره به اینکه خدمات بانک‌ها در واقع شایان تقدیر و ارج نهادن است، اظهار کرد: ضمن تشکر از این اقدامات درخواست بیشتر شدن همکاری‌های بانک‌ها با صنعت‌گران را داریم.

وی  رقم صادرات خراسان‌رضوی را در سال گذشته دلیل بر بی‌اثر کردن تحریم دانست و یادآور شد: در سال گذشته بیش از 2 میلیارد دلار از صادرات کشوری مربوط به استان خراسان‌رضوی است.

استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه در راستای حمایت از تولید ملی در زمینه‌های غیر از صنعتی نیز گام‌هایی برداشته‌ایم یادآور شد: در سال گذشته در حدود 140 میلیارد تومان وام بلاعوض برای مکانیزه کردن سیستم‌های آبیاری به کشاورزان پرداخت کرده‌ایم.

وی در این راستا ادامه داد: برای بیشتر کردن این حمایت‌ها در راستای عملی کردن شعار سال امسال بودجه در نظر گرفته شده برای این مقوله حدود 280 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش داشته ‌است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول