اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده باشگاه برق شیراز خبر داد

باشگاه برق شیراز به بخش خصوصی واگذار شد

خبرگزاری فارس: نماینده باشگاه برق شیراز با بیان اینکه این باشگاه ریشه در فوتبال کشور دارد و مالک اصلی آن مردم هستند، گفت: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی امتیاز تیم برق شیراز به بخش خصوصی واگذار شد.

باشگاه برق شیراز به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی باشگاه برق شیراز، حیدرعلی کامیاب اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌هایی که وزارت نیرو در امر تیم‌داری داشت و بنا به خواست دولت تنها یک راه وجود داشت و آن نیز واگذاری امتیاز این تیم به بخش خصوصی بود.

وی اضافه کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در مورد حرفه‌ای شدن واقعی باشگاه‌های ایران مدت زمان مشخص، تعیین کرده که در حال تمام‌شدن است.

کامیاب ادامه داد: از آنجا که مردم فارس و علاقمندان این باشگاه در سراسر ایران و حتی در خارج از کشور نگران وضعیت این تیم که به دسته دوم سقوط کرد، بودند نشست‌های متعددی با استاندار فارس، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای این استان، مدیرکل ورزش و جوانان فارس و همچنین شخص سرمایه‌گذار که نمی‌خواهد نامش فاش شود، داشتیم و طی توافقنامه‌ای امتیاز این باشگاه به او سپرده شد. 

وی افزود: طی یک برنامه دو ساله در نظر داریم تیم برق را از دسته دوم به دسته یک و سپس به لیگ برتر بازگردانیم و در راه تحقق این امر نیز نباید به گذشته فکر کنیم و آنچه اهمیت دارد آینده این باشگاه مردمی است.

نماینده باشگاه برق شیراز گفت: اگر چه تیم برق از اسب افتاده لیکن از اصل نیفتاده است، از این رو در نظر داریم اعضای هیئت مدیره و همچنین مدیرعامل باشگاه را از افرادی انتخاب کنیم که مورد قبول مردم بوده و بتوانند در تمام زمینه‌ها و به‌ویژه از نظر اقتصادی برای باشگاه مفید باشند و به دنبال اسم و رسم نیز نباشند.

کامیاب ادامه داد: در راه ناکامی‌های تیم برق طی چند سال اخیر همه ما مقصر هستیم ضمن اینکه مدیران گذشته باشگاه نیز در راه سربلندی این تیم سعی و تلاش خود را کرده‌اند و باید کدورت‌ها را کنار بگذاریم و از تمام مدیران گذشته باشگاه دعوت می‌کنیم به خانه خود باز گردند.

این مسئول در مورد انتخاب سرمربی باشگاه برق شیراز نیز متذکر شد: ابتدا با مربیان گذشته و موفق این باشگاه مانند غلام پیروانی و علی کلانتری مذاکره کردیم، اما آن‌ها نیز با تیم‌های جدیدشان قرارداد بسته بودند و نتوانستیم این افراد را به خدمت بگیریم.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول