اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

جوانان جویای کار جذب بخش‌های خصوصی شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب گفت: آمار استخدام دولتی در ادارات محدود بوده و در مقابل خیل جوانان بیکار رقم ناچیزی است، از این رو جوانان باید با تلاش و همت خود وارد بخش خصوصی شوند.

جوانان جویای کار جذب بخش‌های خصوصی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید برقی ظهر امروز در مراسم تجلیل از 25 جوان موفق بناب که به همت اداره ورزش و جوانان و با همکاری فرمانداری شهرستان ترتیب یافته بود، با بیان اینکه جمعیت کشورمان جمعیت جوانی است، اظهار کرد: جوانان به عنوان نیروی فعال و سرمایه ملی کشور محسوب می‌شوند، از این رو وجود جوان برای هر کشوری می‌تواند هم فرصت باشد و هم تهدید محسوب شود.

وی با اشاره به نقش جوانان جمهوری اسلامی ایران در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و سازندگی خاطرنشان کرد: همین جوانان امروز نقش سازنده و تأثیرگذار در اداره کشور دارند.

فرماندار بناب، گرفتن هویت ملی از جوانان را به عنوان یکی از حربه‌های اساسی دشمنان نام برد و گفت: برخی کشورهای تازه استقلال یافته برای اینکه به جوانان خود هویت بدهند، به صورت دروغین و ساختگی به کشور خود هویت تاریخی می‌دهند.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه جمهوری اسلامی به خصوص گرفتن هویت از جوانان کشورمان، طرح مسائل قومی و منطقه‌ای را یکی از راه‌های تهاجم فرهنگی نام برد و تصریح کرد: دشمن برای این امور برنامه دارد و طراحی‌های زیادی کرده است.

وی تأکید کرد: جوانان ما باید با تلاش و همت خود ضمن حفظ هویت ملی، اسلامی و ایرانی خود، در برابر هجمه‌های گوناگون دشمنان ایستادگی کنند.

فرماندار بناب با بیان اینکه استخدام دولتی در ادارات محدود است، افزود: سال گذشته در سطح آذربایجان‌شرقی 800 نفر در ادارات و 800 نفر نیز در شهرداری‌های استان جذب کار شدند که این آمار در مقابل خیل جوانان بیکار رقم ناچیزی است از این رو جوانان باید با تلاش و همت خود وارد بخش خصوصی شوند.

برقی، به دستاوردهای عظیم علمی نیز اشاره کرد و گفت: دشمن سعی دارد با طرح مسائل ناامیدکننده مانع رشد علمی جوانان شود.

وی تصریح کرد: جوانان کشور با پشت سر گذاشتن تحریم‌های دشمنان به قله‌های رفیع‌تری در تمام بخش‌ها دست خواهند یافت.

در این مراسم یکی از اساتید حوزه نیز با اشاره به راه‌های تهدید جوانان گفت: آسیب‌های متعددی پیش پای جوانان است که یکی از این آسیب‌ها، آمد و شد با رفیق ناباب است.

حجت‌الاسلام عسگر فعال‌آذر افزود: یکی از آسیب‌های مهم که جوانان کشورمان را تهدید می‌کند، رفاقت با دوستان ناباب است.

به گفته وی، جوانان بهترین منابع و سرمایه کشور هستند، تهاجم فرهنگی و به تعبیر مقام معظم رهبری شبیخون فرهنگی که مطرح است، در مقابل جوانان خودنمایی می‌کند پس باید تلاش کنیم تا جوانان کشورمان وارد گرداب دشمنان نشوند.

در این مراسم از 25 جوان نمونه و برتر شهرستان بناب که حائز رتبه‌های برتر استانی و کشوری در زمینه‌های ورزش، قرآن، پژوهش و اختراع شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول