اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت و تجارت خراسان‌رضوی تاکید کرد

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به منظور پیشرفت صنعت خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای پیشرفت هر چه بیشتر صنعت خراسان‌رضوی تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به منظور پیشرفت صنعت خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده اظهار داشت: باید با ایجاد اتاق‌های فکر میان تشکل‌های خصوصی با حضور کارآفرینان و صنعتگران در ارتباط با رفع موانع فراروی صنعت استان تلاش و برنامه‌ریزی کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی افزود: در مدیریت فضای کسب و کار و برای برطرف کردن موانع توسعه صنعتی استان باید برنامه مشخصی را تدوین و اجرا کنیم تا در آینده نزدیک شاهد کسب رتبه‌های برتر ملی و بین‌المللی در عرصه تولید باشیم.

صفرزاده با بیان اینکه در توسعه صنعتی و معدنی استان باید مزیت‌های خاص ‌استان، نیروی انسانی ماهر، دانشگاه‌های فنی و توانمند، معادن غنی، تنوع و کیفیت محصولات کشاورزی مدنظر قرار گیرد، گفت: صنعتی شدن کشاورزی، تولید برق با شاخص‌های کیفی بین‌المللی و رقابت‌پذیر، بالا رفتن ضریب ایمنی و کیفیت در تولیدات استان و خدمات فنی و مهندسی از اولویت‌های توسعه صنعتی استان است.

وی خواستار تلاش مشترک و هم‌دلی همه دست‌اندرکاران و مجریان و مدیران و صنعتگران در این فرآیند شد و تصریح کرد: تلاش‌ها باید معطوف به بهبود بهره‌وری، ارتقای شاخص‌های کیفی تولید و توجه به مسائل زیست‌محیطی و حفظ منابع انسانی و کمک به واحدهای آسیب‌پذیر باشد.

صفرزاده تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن ضامن اشتغال پایدار است و نیازهای اساسی کشور در راستای خودکفایی را تامین می‌کند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول