اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

آبگرم یل‌سویی به بخش خصوصی واگذار شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل خواستار واگذاری آبگرم یل‌سویی از طریق مزایده به بخش خصوصی شد.

آبگرم یل‌سویی به بخش خصوصی واگذار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جریان بازدید از واحدهای بهداشتی، اقامتی سرعین اظهار داشت: قرار نیست آب منطقه‌ای از آبگرم  یل‌سویی به صورت اختصاصی استفاده کند و دفع پسماند و آبهای جاری آن نیز به شکل غیر بهداشتی صورت بگیرد.

صابری تصریح کرد: رسالت این مجموعه مدیریت آب‌های گرم و معدنی نیست و ضرورت دارد به سرعت این آبگرم از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شود تا بهره‌برداری عمومی از آن انجام شود.

استاندار اردبیل بیان داشت: با برگزاری جلسه و طرح‌ریزی بر روی کاغذ نمی‌توان مشکل و معضل پسماند شهری را برطرف کرد چرا که امروز در برخی از شهرهای ما آتش‌سوزی ناشی از زباله‌ها به قدری تاسف‌بار است که برای سلامتی جامعه و حیات بشری یک فاجعه و درد جانکاه به شمار می‌رود.

رئیس شورای سلامت استان اردبیل موضوع دفن زباله‌ها به شکل مدرن در شهرهای مختلف به ویژه شهر گردشگری سرعین را ضروری توصیف کرد و افزود: به جد از شهرداران و همچنین محیط زیست می‌خواهیم بستر اجرایی طرح تفکیک زباله از مبدا را در دستور کار قرار دهند تا با انباشت زباله‌های شهری ضربه مهلک به پیکره طبیعت و محیط زیست وارد نشود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از شهرداری سرعین خواست بدون اغماض و در نظر گرفتن رابطه فامیلی و خویشاوند‌سالاری با معضل دست فروش‌ها، دوره‌گردها و سد معبر در پیاده‌روها برخورد کرده و اجازه ندهد چنین صحنه‌های زشت به چهره پر افتخار سرعین در حوزه گردشگری لطمه وارد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل فعال شدن اکیپی متشکل از تعزیرات، شهرداری، بهداشت، نیروی انتظامی و فرمانداری سرعین را برای جمع‌آوری دستفروش‌ها و همچنین جارچیان یادآور شد و ابراز داشت: اگر برخورد جدی با این پدیده‌های نامطلوب صورت نگیرد به ظرفیت گردشگری استان لطمه جدی وارد می‌شود.

استاندار اردبیل پابرجا ماندن معضل جارچیان را یادآور شد و افزود: به نظر می‌‌رسد این جارچیان اغلب افراد به کار گمارده شده خانه‌های استیجاری هستند که برای سکونت مسافران در خانه‌های خود تبلیغ می‌کنند در حالی که باید میراث فرهنگی کیوسک‌های اطلاعاتی خود را برای دادن اطلاعات دقیق مراکز اقامتی و پذیرایی به مسافران فعال کند.

 استاندار اردبیل در پایان خواستار راه‌اندازی چندین دستگاه ون در مسیر اردبیل – سرعین شد تا خدمات مناسبی را برای مسافران و گردشگران و اهالی شهر ارائه کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول