اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری کرمان صورت گرفت

جذب 800 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کرمان

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان گفت: 800 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسط شهرداری کرمان جذب شده است.

جذب 800 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کرمان

ابوالقاسم سیف‌اللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به بودجه 46 میلیارد تومانی شهرداری کرمان در آغاز این دوره شورای اسلامی شهر اظهار داشت: این بودجه در سال جاری به 149 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: افزایش 100 میلیارد تومانی بودجه شهرداری کرمان نشان می‌دهد که حرکت درآمدی بودجه این مجموعه مناسب بوده است.

شهردار کرمان بیان داشت: 40 درصد از بودجه شهرداری‌ها عمرانی و 60 درصد جاری است که هر چه رقم بودجه عمرانی افزایش یابد، مطلوب‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: 60 درصد بودجه شهرداری کرمان به بخش عمرانی و 40 درصد به بخش جاری اختصاص یافته است که شاخص بودجه شهرداری کرمان 20 درصد در بخش عمرانی افزایش یافته است و این امر رویداد مثبتی است زیرا فعالیت‌های عمرانی در شهر افزایش می‌یابد.

این مسئول با تأکید بر اینکه شهرداری کرمان با درآمد خود نمی‌توانست فعالیت‌های مورد نظر را انجام دهد، بیان داشت: توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با بهره‌گیری از سرمایه‌های داخلی و خارجی در دستور کار قرار گرفت.

سیف‌اللهی ایجاد اعتماد را مهم‌ترین اصل در بسترسازی برای حضور سرمایه‌‌گذار بخش خصوصی ذکر کرد و افزود: سرمایه‌گذار پول خود را با حساب و کتاب و با بررسی منافع می‌آورد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در دوره جدید افرادی با تجربه و خوش‌فکر هستند، عنوان کرد: اعضای شورا از تمام برنامه‌های مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت می‌کنند.

شهردار کرمان همچنین حمایت نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمان و مدیران استانی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با اشاره به افزایش میزان جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسط شهرداری کرمان بیان داشت: شهرداری کرمان در سال گذشته رتبه سوم کشور را در زمینه جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به دست آورد.

سیف‌اللهی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کرمان روند مناسبی را پیدا کرده و تاکنون 800 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسط شهرداری کرمان جذب شده است.

وی گفت: شهرداری کرمان در حوزه‌های مختلف از ساخت سرویس‌های بهداشتی، پل عابر پیاده، پارکینگ تا احداث کشتارگاه، تله‌کابین، تراموا، ... و ترمینال از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بهره برده است.

شهردار کرمان ابراز داشت: شهرداری کرمان در زمینه راه‌اندازی تله‌کابین کرمان با دو سرمایه‌گذار در حال رایزنی است که اجرای این طرح با یکی از این دو سرمایه‌گذار آغاز می‌شود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول