اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری فرودگاه قم:

مسئولان قم به بخش خصوصی بها می‌دهند

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذار و مجری فرودگاه قم با اشاره به اینکه باید به سرمایه‌گذار احترام گذاشته شود گفت: خوشبختانه در استان قم مسئولان به بخش خصوصی بها می‌دهند.

مسئولان قم به بخش خصوصی بها می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدعلی شفیعی پنجشنبه شب در همایش فعالان اقتصادی کلان شهر قم که با موضوع سرمایه‌گذاری در استان با حضور مسئولان و سرمایه‌گذاران قمی در هتل پارسیان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: با وجود اینکه فرودگاه قم در حوزه شهری نیست، اما شورای شهر و شهرداری حمایت خوبی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی نوید می‌دهد که جوی ایجاد شود تا بروکراسی اداری کاهش یابد تصریح کرد: مسئولان قم به بخش خصوصی بها می‌دهند.

مجری پروژه فرودگاه قم با اشاره به اینکه باید به سرمایه‌گذار احترام گذاشته شود، به برخی از طرح‌های سرمایه‌گذاری در قم اشاره کرد و افزود: در استان قم 52 هتل با 30 هزار تخت ساخته خواهد شد.

شفیعی یادآور شد: همچنین هتل‌های زنجیره‌ای سه و چهار ستاره اما با امکانات هتل پنج ستاره با کمک انبوه‌سازان استان قم احداث خواهد شد. 

وی تاکید کرد: متاسفانه در مقطعی که خواستار کمک‌ها و حمایت‌های مسئولان خارج از ضوابط قانونی هستیم، به دلیل برخی تنگ‌نظری‌ها و حرف‌های بی‌مورد این کمک‌ها صورت نمی‌گیرد.

فرودگاه بین‌المللی قم نخستین فرودگاه خصوصی کشور است که در 6 هزار هکتار ساخته خواهد شد و با توجه به اینکه قم در مرکز ایران قرار دارد شهرک‌های گردشگری، هتل‌ها و مراکز تجاری در کنار این فرودگاه احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول