اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت زیست محیطی

مدیرکل دفتر حفاظت و نظارت بر شکار صید معارفه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر حفاظت و نظارت بر شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست معرفی شد.

مدیرکل دفتر حفاظت و نظارت بر شکار صید معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز در همایش ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت محیط زیست طبیعی، با حضور معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست علیرضا مزینانی به عنوان مدیرکل دفتر حفاظت و نظارت بر شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست معرفی شد.

وی دارای ۱۸ سال سابقه در حوزه‌های مختلف سازمان حفاظت محیط زیست است و پیش از این عهده دار رسیدگی به تخلفات اداری سازمان بوده است. مزینانی جایگزین علیرضا خلیلی مدیرکل سابق حفاظت و نظارت بر شکار و صید سازمان محیط زیست شده است.

همایش ملی سیاست‌گذاری و هماهنگی مدیریت زیست محیطی از امروز به مدت سه روز در اهواز برگزار شد.

حفاظت و احیای تالاب‌ها و دریاچه‌های کشور، ارائه برنامه اجرای مدیریت زیست‌بومی تالاب‌های کشور، پایش و ارزیابی مناطق تحت حفاظت محیط زیست و انجام مطالعات برای ارتقای سطح آن‌ها و بهره‌گیری از سیستم‌های GIS، طرح‌های تفضیلی مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست، ملاحظات زیست محیطی ناظر بر طراحی و اجرای پروژه‌های خطی، نقطه‌ای و پروژه‌های توسعه‌ای و عمرانی کشور، هم‌چنین بازنگری مناطق چهارگانه محیط زیست کشور محورهای این همایش است.

فاضل معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل زیستگاه‌ها و امور مناطق، مدیرکل حیات‌وحش و تنوع زیستی، مدیرکل موزه‌های تاریخ طبیعی و تنوع زیستی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست و مدیرکل حقوقی، مدیرکل حفاظت و شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست و معاونان محیط طبیعی استان‌ها در این همایش حضور دارند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول