اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ارشد وزارت نفت

معارفه مدیرعامل جدید پارس جنوبی برگزار شد

خبرگزاری فارس: معارفه مدیرعامل جدید پارس جنوبی برگزار شد.

معارفه مدیرعامل جدید پارس جنوبی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، لحظاتی پیش در مراسمی با حضور مسئولان ارشد وزارت نفت و مدیران استان بوشهر مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی برگزار شد.
نماینده کارکنان و مدیران منطقه ویژه و مدیر اشتغال این سازمان در آغاز مراسم اظهار داشت: پارس جنوبی امروز به مرز شکوفایی رسیده و کارهای بزرگی در چند سال اخیر انجام شده است.
حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی افزود: جناب موسوی در مدت یکسالی که مدیرعامل منطقه بود و پیش از آن در سمت قائم‌مقام منطقه پارس جنوبی خدمات زیادی برای مردم و صنعتت نفت انجام دادند که این خدمات ماندگار است.
وی اضافه کرد: در سایت کنگان شاهد تحول شگرفی هستیم که نقش مهندس سوری و موسوی در این پیشرفت‌ها بسیار چشمگیر و قابل توجه بوده است.
این مسئول یادآور شد: در اوج تحریم‌ها شاهد اقدامات مهمی در منطقه پارس جنوبی هستیم و بی‌انصافی است که این خدمات بیان نشود و بدون تردید زحمات و خدمات جناب موسوی در پارس جنوبی فراموش نمی‌شود.
حاجیانی ابراز داشت: جناب نصوری نیز از مدیران توانمند استان است که در بهار منطقه ویژه عهده‌دار این مسئولیت شده و امیدوار هستیم همچون گذشته در این مسئولیت نیز موفق باشد.
در این آیین که با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت برگزار شد با تقدیر از زحمات و تلاش‌های سید پیروز موسوی، مسعود نصوری به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه منصوبب شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول