اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

افراد تودیع و معارفه شده از مدیران موفق سپاه هستند

خبرگزاری فارس: روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اعلام کرد: افراد تودیع و معارفه شده از مدیران موفق سپاه در استان هستند که همچنان از حضور آنان استفاده می‌شود.

افراد تودیع و معارفه شده از مدیران موفق سپاه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در خبری اعلام کرد: هفته گذشته خبری با اشاره به تودیع و معارفه برخی از مسئولان سپاه در استان منتشر شد که برخی رسانه‌های ضدانقلاب با نادیده گرفتن اصل خبر اقدام به فضاسازی سیاسی کرده و از لفظ "برکناری" استفاده کردند که اهداف خود را پیگیری کنند.

در این خبر آمده است: این در حالی است که برخی از این همکاران به افتخار بازنشستگی نائل شده و طبیعتا" عده‌ای باید به جای این عزیزان به عنوان مسئول جدید معرفی می‌شدند و تعدادی دیگر نیز در مسئولیت‌های بالاتر به کار گیری شدند و نکته قابل توجه اینکه تمام افرادی که تودیع یا معارفه شدند از جمله مدیران موفق سپاه در این استان بوده و هستند.

در این خبر با انتقاد از عملکرد و جریان‌سازی یکی از نشریات قزوین، این‌گونه اقدامات و تیترزنی‌ها را خلاف رسالت رسانه متعهد و انقلابی عنوان کرده و افزوده است: امروز شرایط به‌ گونه‌ای است که دشمنان داخلی و خارجی درصددند از کوچکترین مسائل سوء استفاده کرده و فضای عمومی را متلاطم جلوه دهند از این رو لازم است رسانه‌‌های داخل نظام با درک عمیق این موضوع، از اخبار و تیترهای ابهام آمیز خودداری کرده و با هوشیاری بیش از پیش، زمینه سوء برداشت برای ضدانقلاب را از بین ببرند.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول