اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان سپاه حضرت سیدالشهدا (ع)

فرمانده جدید سپاه ورامین معارفه شد

خبرگزاری فارس: فرمانده جدید سپاه ورامین با حضور مسئولان سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و مسئولان شهرستان ورامین معارفه شد.

فرمانده جدید سپاه ورامین معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش در مراسمی که با حضور مسئولان سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان ورامین و جمعی از بسیجیان و سپاهیان شهرستان در سالن اجتماعات سپاه ناحیه ورامین برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات مجید پورچی کنگرلو فرمانده پیشین سپاه این ناحیه مرتضی مومنی‌فر به عنوان فرمانده ناحیه مذکور معرفی شد.

سپاه ورامین مشکل زیرساختی دارد

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: باید با همدلی و همگرایی در سطح شهرستان و آمادگی کامل بسیج و سپاه بتوانیم در جهت منویات رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

علی نصیری گفت: تقویت حلقه‌های صالحین از برنامه‌های بسیار مهم سپاه در سال جاری است و همه دوستان در این مورد و موارد مشابه تمام همت خود را بکار بندند.

وی در ادامه سپس ضمن انتقاد از مشکلات زیرساختی سپاه ورامین گفت: سپاه ورامین مشکلات عمیق زیرساختی دارد و انتظار بنده از فرمانده جدید رفع این مشکلات است.

نصیری عنوان کرد: تودیع پورچی خواسته قلبی من و سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) نبود اما در حال حاضر 11 فرمانده سپاه در ناحیه‌های سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در حال بازنشستگی هستند و پورچی نیز بازنشسته می‌شود، در واقع یک پوست‌اندازی در لایه‌های سپاه شروع شده است.

نصیری در پایان از پاسداران خواست با همکاری و هماهنگی لازم با فرمانده جدید وی را در جهت نیل به اهداف بلند سپاه پاسداران یاری رسانند.

در حکم انتصاب مومنی‌فر خطاب به وی آمده است: بنا به پیشنهاد مسئول معاونت بازرسی فرماندهی سپاه حضرت سید الشهدا (ع) به موجب این حکم جنابعالی به سمت فرمانده سپاه ناحیه ورامین منصوب می‌شوید.

این حکم می‌افزاید: امید است با توکل بر خدا و پیروی از فرامین فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و عنایت کامل به شرع مقدس اسلام و رعایت مراتب سلسله مراتبی و تکیه بر عنصر ایمان راسخ و بهره‌گیری از تجربیات سه دهه انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس مسئولیت‌های سپرده را به‌خوبی به انجام برسانید.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول