اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مخالفت نماینده خرم‌آباد

معارفه سرپرست اداره کل میراث فرهنگی لرستان انجام نگرفت

خبرگزاری فارس: به دلیل مخالفت نماینده خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، کارشناسان و کارکنان میراث فرهنگی لرستان معارفه سرپرست اداره کل میراث فرهنگی لرستان صورت نگرفت.

معارفه سرپرست اداره کل میراث فرهنگی لرستان انجام نگرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، قرار بود صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان برگزار شود، که با اعتراض شدید رضا رحیمی‌نسب نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس این امر انجام نگرفت.
در این مراسم قرار بود، عباس گودرزی یکی از اعضای شورای سابق شهرستان بروجرد به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان معرفی شود، که با اعتراض رحیمی‌نسب نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس، کارشناسان و کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان این امر صورت نگرفت.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: محمد رحم مدیرکل فعلی باید از مدیریت میراث فرهنگی لرستان برود و یکی از معاونانش جایگزین و سرپرست شود.
رضا رحیمی‌نسب  ادامه داد: برای ما به عنوان نماینده مردم توهین است که عضو یک شورای شهر مسئولیت مهمی آن هم میراث فرهنگی لرستان را عهده‌دار شود.
وی افزود: تاکنون بیش از 200 سئوال و تذکر در مجلس داشته‌ام و امیدوارم بتوانم به عنوان نماینده حق این مردم را بگیرم.
رحیمی‌نسب یادآورشد: باید این تودیع و معارفه لغو شود زیرا ما به دنبال یک فرد کارشناس در زمینه میراث فرهنگی هستیم و اگر این امر صورت نگیرد حتما جزو سئوال کنندگان از رئیس جمهور در این زمینه هستم.
بنا بود جلسه تودیع و معارفه مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با حضور کردستانی سرپرست معاونت میراث فرهنگی و صنایع دستی برگزار شود.
عباس گودرزی سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی لرستان در جمع خبرنگاران گفت: نه اشتیاقی برای این مسئولیت دارم و نه استرسی برای عزل، به وظیفه خود عمل می‌کنم، نظام سلسله مراتب دارد.
انتهای پیام/صا20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول