اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قائم‌مقام سپاه ثارالله

معارفه فرمانده سپاه ناحیه کوهبنان برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور قائم‌مقام فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان معرفی شد.

معارفه فرمانده سپاه ناحیه کوهبنان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، سردار مرتضی موسوی جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان اظهار داشت: سپاه مولود انقلاب است و برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن به فرموده حضرت امام (ره) تأسیس شده است.
موسوی بیان کرد: سپاه با حضور فعال و گسترده در تمام‌ عرصه‌ها این مأموریت را به خوبی در بحران‌های مختلف به اثبات رساند و توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب کرد و تصور براندازی نظام توسط دشمنان را ناکام گذاشت.
وی تصریح کرد: دشمنان با تهدید نرم سعی دارند با ایجاد تفرقه مشکلاتی را برای نظام به وجود آورند و سربازان دشمن در عرصه جنگ نرم رسانه‌های غربی و عوامل نفوذی هستند که به دشمن خدمت می‌کنند.
موسوی عنوان کرد: لذا باید به فرموده مقام معظم رهبری با بصیرت دشمن را به خوبی بشناسیم و به عنوان یک بسیجی همیشه آماده دفاع از ارزش‌ها و کیان انقلاب اسلامی خود باشیم و آمادگی خود را آنقدر بالا ببریم تا در هر عرصه‌ای که دشمن ما را تهدید می‌کند، دشمن را زمین‌گیر کنیم.
وی خاطرنشان کرد‌: امروزه باید تلاش کنیم با شناخت دشمن از غیر دشمن در تشخیص خودی از غیر خودی همت بیشتری به خرج دهیم و در این راستا به سوابق افراد کاری نداشته باشیم.
موسوی گفت: دشمن در هر قشر و لباسی می‌تواند وجود داشته باشد، ما که خود را پیرو خط ولایت و انقلابی می‌دانیم، باید در مسیر ولایت حرکت کنیم و با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری که با شفافیت موضوعات را بیان می‌کنند، حرکت کرده و مدافع خط ولایت فقیه و خون شهدا باشیم.
وی بیان داشت: نگاهی به جنبش بیداری کشورهای اسلامی بیانگر این واقعیت است با توجه به هزینه‌های زیاد و خون دادن به دلیل نداشتن رهبر و ولی‌فقیه با مشکل مواجه هستند و در صورت پیروزی هم نمی‌توانند کشوری اسلامی به معنای واقعی تأسیس کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول