اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود حضور 200 نفر از مردم

آیین معارفه شهردار جدید رودهن لغو شد

خبرگزاری فارس: آیین معارفه شهردار جدید رودهن که قرار بود امروز برگزار شود، لغو شد و اعلام دیرهنگام خبر لغو این مراسم نارضایتی 200 نفر از مردم حاضر در سالن را به همراه داشت.

آیین معارفه شهردار جدید رودهن لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز سالن آمفی‏تئاتر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، آماده برپایی مراسم تودیع و معارفه شهردار پیشین و جدید این شهر بود.

در حالی که ساعت آغاز مراسم از قبل اعلام شده بود، در ورودی سالن آمفی‏تئاتر بنا به دلایلی نامعلوم همچنان مسدود مانده بود و هیچکس نمی‏دانست که کلید قفل این در به دست چه کسی باید باز شود.

اما سرانجام پس از مدتی، کلیددار اعظم از خواب برخاست و درهای سالن آمفی‏تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی را به روی مدعوینی که حداقل در بنرهای نصب شده و پارچه‏نوشته‏های اطراف محل مراسم عزیز خوانده شده بودند، باز کرد.

آهسته آهسته سالن مملو از جمعیت شد و به غیر از چهار ردیف انتهایی، همه صندلی‏های توسط مردم رودهن، معتمدان محلی و برخی مسئولان اشباع شده بود.

اما زمزمه‏های لغو مراسم مانند همیشه در ابتدای امر به گوش اصحاب رسانه معمولا حاضر در انتهای سالن رسید و به تدریج این شایعه رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت و در نهایت پس از حضور 200 نفری مردم و مسئولان، مراسم ملغی اعلام شد.

حال پرسش اینجاست که اگر قرار بر لغو مراسمی است چرا در عصر ارتباطات و در حالی که آقایان کت و شلوارپوش پشت میزنشین برای انجام کوچک‏ترین امور و البته وظیفه‏ شغلی خود پیام‏های کوتاه و بلند متعددی را به این سو و آن سوی گسیل می‏سازند، حداقل از این ابزار اطلاع‏رسانی برای اعلام لغو جلسه استفاده نکردند؟

مگر این مردم وقت پرارزش خود را از سر راه پیدا کرده‏اند که باید اینگونه توسط چند مسئول کم‏توجه به هدر رود؟

به هر روی، دقت نظر مسئولان در چنین مواقعی باید بیش از پیش بر شخصیت و وقت مردم متمرکز باشد تا دیگر شاهد چنین وقایع ناخوشایندی نباشیم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول