اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌رضوی

جلسه تودیع و معارفه سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی برگزار شد

خبرگزاری فارس: جلسه تودیع و معارفه رئیس و سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی در محل سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

جلسه تودیع و معارفه سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، اظهار کرد: عملکرد حسین رشیدیان رئیس سابق هیئت ورزش‌های همگانی استان در سطح کشور بسیار خوب بوده و در مدت تصدی خود با تعامل مناسب توانست این هیئت را در زمره یکی از بهترین هیئت‌های ورزشی خراسان‌رضوی قرار دهد.

سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری با اشاره به اهمیت ورزش همگانی و ابعاد مختلف آن عنوان کرد: برگزاری چنین جلسه‌ای به معنی خداحافظی حسین رشیدیان از این هیئت نیست چرا که برای پیش‌برد هر چه بهتر این ورزش می‌بایست از راهنمایی‌های وی حداکثر استفاده را کرد.

وی ارتباط با تمام دستگاه‌های مرتبط به منظور توسعه این ورزش در بین عموم را امری ضروری دانست و گفت: اگر چه جلب مشارکت نهادهای مختلف کار سختی است ولی امیدواریم این امر توسط سیدعلی نقی‌سنجرموسوی سرپرست فعلی هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی محقق شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این هیئت نقش موثری در حفظ سلامت جامعه دارد، اظهار کرد: توانمندی حسین رشیدیان در 4 سال گذشته واضح است و من امیدوارم کسب این موفقیت‌ها توسط سنجر موسوی ادامه یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از فعالیت مطلوب بخش بانوان این هیئت تشکر کرد و گفت: بانوان این عرصه با علاقه‌مندی در کار خود، سبب ایجاد انگیزه در عرصه همگانی رشته‌های ورزشی شدند.

در ادامه این جلسه، حسین رشیدیان رئیس سابق هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی ضمن قدردانی از زحمات تمام روسا و نواب که در چهار سال گذشته تلاش کردند، گفت: ورود به ورزش‌های همگانی باید با علاقه و قلب باشد وگرنه با میزان محدود اعتبار اختصاص یافته، هدایت آن کاری دشوار است.

وی برآورد مالی هزینه‌های این هیئت در سال گذشته را یک میلیارد و 250 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از این مقدار حدود 10 درصد آن توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان تامین و مابقی از طریق جلب مشارکت دستگاه‌های مختلف ممکن شد.

در ادامه سرپرست فعلی هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی نیز گفت: روند فعالیت‌های این هیئت تاکنون به خوبی پیش رفته است که امیدواریم کادر اجرایی فعلی نیز ادامه دهنده همین مسیر باشد.

سنجرموسوی ضمن آرزوی موفقیت برای رشیدیان اظهار امیدواری کرد: با قبول این مسئولیت و امانت بتواند هم‌چنان از راهنمایی ایشان برای عملکرد هر چه بهتر بهره‌مند شود.

انتهای پیام/ر30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول