اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از ماه‌ها کشمکش رفتن و ماندن

مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل معارفه شد

خبرگزاری فارس: بعد از ماه‌ها کشمکش رفتن یا ماندن مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل به دلیل بروز برخی اختلاف نظرها بالاخره علی رحمتی جای خود را به مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل داد.

مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل برگزار شد، مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل اظهار داشت: ما وظیفه سنگین و حساسی را در حوزه حمل و نقل و پایانه‌ها داریم و برخی تکالیف و وظایف جدید و همچنین مرزی بودن استان اردبیل وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است.

عبدالحسین علی‌اکبری به قابلیت توریستی بودن و مناطق متعدد گردشگری و قطب کشاورزی بودن منطقه اشاره کرد و افزود: این قابلیت‌ها ما را بر آن می‌دارد که در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل استان جدی و مصمم باشیم و در این مسیر به گونه‌ای حرکت کنیم تا توسعه اقتصادی استان اردبیل به همراه افزایش رفاه مردم و درآمد سرانه بیشتر اتفاق بیفتد.

وی در ادامه تصریح کرد: در بخش حمل و نقل جاده‌ای اعم از کالا و مسافر، توسعه شرکت‌ها و نوسازی ناوگان حمل و نقل یکی از هدف‌گذاری‌های اصلی ما است و در کنار آن ارتقای سطح خدمات مسافری و افزایش شرکت‌های حمل و نقل بار و فعالیت کیفی آنها مورد نظر است.

این مسئول بیان کرد: ما در استان زنجان نیز با همراهی خوب راهنمایی و رانندگی مشکل توقف خودروهای مسافربری را در میادین و برخی خیابان‌های اصلی برطرف کردیم که تلاش می‌کنیم در این استان با استفاده از آن تجربه کار عملی را در این زمینه انجام دهیم.

علی‌اکبری دیگر اولویت خود را در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کاستن از تلفات جاده‌ای و ایمنی جاده‌ها با ابزار کنترل هوشمند و نصب دستگاه تردد شمار بیان کرد و ادامه داد: ما تعامل خوبی را با دستگاه‌هایی همچون پلیس، راه و ترابری، امداد و نجات و ... انجام می‌دهیم و سعی داریم به شکل مناسب تردد مردم را ایمن کنیم.

وی به توصیه‌های استاندار اردبیل در دیدار اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به افتتاح جاده اردبیل سرچم در ماه‌های گذشته و ضرورت راه‌اندازی مجتمع‌های بین‌راهی و خدماتی تلاش می‌شود با همکاری خوب پلیس و هلال‌احمر کانکس و فضاهای ثابت این مجموعه‌های خدماتی راه‌اندازی شود تا مردم از این مکان‌ها در صورت نیاز استفاده کنند.

به گزارش فارس، مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل همچنین تکمیل و راه‌اندازی پایانه مرزی بیله‌سوار با هدف توسعه حمل و نقل بار و مسافر را یادآور شد و تصریح کرد: در این زمینه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و توان آنها بهره می‌بریم.

در این مراسم جمعی از تشکل‌های غیردولتی حمل و نقل بار و مسافر و کارکنان اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل در قالب سخنرانی و پیام از تلاش‌های علی رحمتی در دوران تصدی 34 ماهه قدردانی کرده و خواسته‌های خود را از مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل مطرح کردند.

در پایان این مراسم از زحمات علی رحمتی مدیرکل سابق حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل قدردانی و عبدالحسین علی‌اکبری به عنوان مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل معرفی شد که پیش از این در استان زنجان در کسوت مدیریت فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول